Gå til innhold

Ikea på en lørdag er selvpining!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på Ikea i Bergen i går midt på dagen, og kunne ikke komme meg fort nok ut derfra. Masse folk, varmt og kjempekø i kassen, Grøss... Blir ikke flere turer på LENGE! Men fikk handla det vi skulle da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så enig. Var der i går jeg og.

Satte helse, bekken og ekeskap på spill og dro med småunger og mann for å kjøpe garderobesystem.

Etter timer,kø, slit, kjefting og bæring finner vi ut når vi kommer hjem at skapene er 2 cm!!! for lang og at hele driten må inn igjen :( :(

Og det i tillegg til at det alltid mangler mye av det du skal ha.

Akkurat nå hater jeg Ikea!!!

Var forresten utrolig mange gravide der i går.

Da var du kanskje en av de :-)

Skrevet

Kanskje det :) Jeg så mange jeg også.

Skrevet

Var der selv igår jeg og, men i Oslo da! Etter en del timers trasking i byen skulle vi ta for oss ikea! Vi trengte MASSE møbler til stue og kontor...Trodde jeg skulle knekke ettervært! Beina takla det ikke på slutten, så jeg mått sette meg ned over alt hvor det var mulig på veien mot bilen. Og itillegg var det seff tomt for en av de viktigste tingene vi skulle ha, og vi har over 2timers kjøring en vei til ikea, så det var stas...ikke...hrmf..ikke noen flere store turer på meg heller før lille berta kommer. Værka i beina i hele natt....

Skrevet

var selv på ikea oslo i går- og bekkenet mitt streika halvveis...gikk som ei gås ut derfra...nå har jeg så vondt at jeg knapt klarer å gå....

GUD å mye mennesker de får trøkka inn på en lørdag...

Skrevet

Har funnet ut at fredag kveld er det beste tidspunktet for å være på Ikea. Da er det sjelden kø:) Hadde jeg vært der på en lørdag, hadde jeg nok endt opp i ei seng i sengeavdelinga...

Skrevet

Vi var også på Ikea i går:) Det var i grunnen ikke fylt til randen med mennesker, men etter en stund ble jeg svimmel, kvalm og veldig sliten. Ikea/shopping og det å være FØDEKLAR som jeg er i dag, er ingen god kombinasjon;)

Skrevet

Jeg har også vært på IKEA, men valgte en onsdag formiddag istedet. Deilig at det ikke var såå mange folk der, selv om jeg altid synes det er folksomt og mye køgåing på Osloikea. Var 12 dager over termin når jeg var der, så en smule stressa og nervøs for at vannet skulle finne på å gå i køen eller noe slikt. Haha, det hadde tatt seg ut :) Men gikk helt fint selv om kroppen ble en smule vrien etterpå.

Skrevet

jeg skal på IKEA om 1,5 uke ca. Venter bare på at mannen min skal komme. Skal kjøpe siste rest vi trenger til vår nye leilighet. Håååper det ikke er så mange folk der da. Sliter med bekkenløsning, så har nå sitti på nettet og huket av alt det vi trenger, så når vi kommer på IKEA så er det bare å finne det vi skal ha, gå i kassa og betale. Eneste ulempen da er at det er høstferie den uka vi skal dit. Og ikke kan vi reise neste uke, for da er ikke mannen min hjemme, og ikke kan vi drøye det noe særlig lenger heller, for da er det bare 2 uker til termin.

Jaja... Ønsk meg lykke til! Jeg krysser fingrene for at det ikke er så mange mennesker der.

Skrevet

Hah, ikke rart vi var mange gravide der nei,- jeg var der også og har 5 uker til termin...Hvis dere så en forvirret tattoovert berte med diger mage så var det meg :D Midt på dagen,altfor mange folk...Og jeg gikk i tillegg mot strømmen bort til tepper...Det var ikke lett nei. Selv om vi bare var der i 30-40 min så var det mer enn nok...Tror at hvis gubben og jeg blir kristne og at han ender i helvete,- så er det en evig Ikea på en lørdag ;P

Skrevet

Jeg tror kanskje jeg så deg faktisk.. hvis det var i Åsane?

Tror du sto i kassen bortenfor oss :)

Skrevet

Noen som har kjøpt madrass til sprinkelseng på Ikea forresten?

Vi kjøpte en på lørdag. En med fjærer. Tror den heter Vyssa et-eller-annet og kosta 495,- Håper det var et bra kjøp. Har ikke peiiling på sånt.

Skrevet

Hehe,jepp i Åsane :) *Vinker*

Skrevet

Skriver under her. Ikea er GRUSOMT. Tror ikke kjæresten ville tatt meg med nå, etter å ha sett min frustrasjon i ikke-gravid tilstand. Hater hater hater IKEA-kø-gåing. Kanskje jeg kunne latt meg overtale til en fredagskveld, hvis det virkelig er roligere... ;)

Skrevet

Jeg drar kun til Ikea sent på kvelden. Er de ikke åpen til kl 22? Synes å huske at jeg har dratt i 20-21 tiden før, på hverdager.. Men da har jeg kunnet gå uten mannen da, er jo litt vanskeligere hvis vi begge skal gå (har en toåring hjemme, orker ikke drasse henne med sent på kvelden).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...