akhk Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 Sitter her rimelig gira kan du si! Siste rest av slimproppen gikk på torsdag og nå sitter jeg her med blødninger og gode tak i mage og rygg. Ikke noe regelmessig enda, men det er ihvertfall noe som skjer. Egentlig litt skrekkblandet fryd må jeg si..... Har termin den 27. september, men følte meg egentlig ikke helt klar enda..he, he. Men det er jo ikke jeg som styrer det her! Jeg er 3. gangs og de andre to kom også før terminen, så det burde vel ikke komme som en overraskelse?? Det som er litt rart, er at jeg føler meg mer usikker denne gangen enn forrige gang.... Jeg har to raske fødsler bak meg, den første på 4,5 time og den andre tok det 50 minutter fra 2 cm og til snuppa var ute. Jeg har over en halv time og kjøre til sykehuset, og husker den forrige bilturen oppover med skrekk og gru!! Så hvor lenge venter jeg nå?? Jeg vil jo ikke virke hysterisk heller..... De andre gangene har jeg ikke blødd noe i forbindelse med riene. Sikkert et dumt spm, men det er normalt å blø litt før det setter igang eller,,,,? Trengte egentlig bare å få skrevet ned noen tanker. Veldig takknemlig for svar!
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 Regner med at du kanskje har født nå? Viss ikke så hadde jeg også litt blødninger med forrige, så trur det er normalt:) Krysser fingrene for at du er ferdig nå da, siden de andre fødslene dine har gått så pass fort:) Lykke til vertfall!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå