Gå til innhold

Hvordan hindre klaske lyd fra puppene.??????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et litt pinlig spørsmål som sikker får noen til å trekke på smilebåndet. Er det noen enkle triks en kan gjøre for å hindre klaske lyd når man ikke bruker bh. Jeg har en veldig fin luftig kjole som jeg ikke bruker bh i. På fest i går kveld oppdaget jeg at hvis jeg gikk litt fort eller ned trappen lagde jeg en klaske lyd fra brystene. Utrolig flaut om noen skulle høre det, noe jeg også frykter skjedde.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha, måtte trekke litt på smilebåndet nå, ja! Hvis du ikke vil bruke BH, så finnes det jo sånne "klistrelapper" til å bruke i stedet, som skal løfte og holde puppene på plass. Kan ikke tenke meg at det hadde fungert på meg (har ikke prøvd), men siden du i utgangspunktet kan gå uten BH, så kan det jo hende dette blir perfekt for deg:)

Mener de har dette på alle kjedebutikkene (H&M, Lindex etx).

Skrevet

Sportstape under puppene fungerer brillefint:)

Skrevet

Visst det klasker når du går, er det kanskje en ide å sette på deg en bh?! Da ser det kanskje ikke så fresht ut når du labber rundt uten regner jeg med!

Skrevet

Det tenkte jeg også... :-s

Dersom de klasker har de jo ikke noe i fritthengende tilstand å gjøre... beklager altså !!

Ditt valg, men .... nei..

Skrevet

Enig, om det klasker i puppene dine da du går, så ta et hint da kvinnfolk! Urk!

Det er enkelte som bare ikke ser ting!

Skrevet

herreguda så hyggelige folke rher inne da, prøv noe av det som har blitt nevnt over, "bh" tape og sportstape;) Lykke til:)

Skrevet

"Dersom de klasker har de jo ikke noe i fritthengende tilstand å gjøre."

Jeg mener selv at jeg ikke har henge pupper, det ser pent ut i profil.Hoved problemet er trapper og når jeg går litt fort, spesielt med hæler. Da kan de noen ganger begyne å hoppe og svinge veldig.

Skrevet

Du mener det selv ja.. Høres ut som du trenger en realitycheck..

Er det ikke kjipt å vite at alle som var på festen sikker flirer og gjør narr av deg bak ryggen din?

Skrevet

Å herregud - har en litt store pupper - er det fort klaskelyd. Trenger ikke å ha hengepupper fordi om!

Misunnelsen er å ta og føle på:)

Bruk tape, du hi! :)

Skrevet

dersom de klasker så er de nok dessverre litt for hengete til at du kan gå uten BH.

Jeg sier det ikke for å være slem, jeg har samme problemet selv, og vet at jeg må bruke BH hvis ikke ser det mindre pent ut.

Dersom du skal gå uten BH mener jeg at man må ha perfekte pupper, Som står ut, på en måte silikonpupper (må ikke være så store).

Jeg vil råde deg til å forsøke disse tapene som de andre foreslår her, men hvis heller ikke det fungerer så bruk BH...

Skrevet

Husket at jeg kjøpte tape for noen år siden sammen med tape til å dekke brystvortene. Så nå har jeg prøvd litt forskjellig, med samme kole. Når jeg bruker tape så hindrer det opp og ned bevegelsen, men i stedet begynner de å svinge mye fra side til side, og det ser rart ut. Greide til og med å lage lyder når de treffer hverandre. Så prøvde jeg å gå så fort jeg greide, plutselig løsnet de og lagde et skikkelig høyt klask, gjorde til og med litt vondt. Begynte å le, tenk om noen hadde sett dette på en fest :). Kan ikke akkurat si at seansen sveket 30-års krisa min som kanskje er på vei. Samtidig så er jeg litt forbanna på at man skal være hard som en stein. Det er jo helt naturlig for kvinne bryster med litt størrelse å bevege seg. Er ikke helt sikker på om jeg uten videre går med på at så fort brystene beveger seg, så må man begynne å bruke bh.

Skrevet

Vet du, jeg har også ganske store, men faste pupper... Det ville ALDRI falle meg inn å gå uten BH noen andre steder enn hjemme. Det er direkte usmakelig! Det er faktisk ikke pent UANSETT...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...