Gå til innhold

8000,- for en blowjob..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..må vel sies å være lettjente penger?

Begynte som en spøk mellom meg og mannen min da jeg sa at jeg trengte en ny laptop(har funnet en jeg vil ha som koster 8000).. "Gi meg en blowjob, så kjøper jeg en til deg på mandag!"

Så jeg tok ham på ordet, og håper han står for det han har lovet..hihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har dere definisjon av norges støreste whitetrash

Skrevet

Det er jo prostitusjon!

:) og der ser dere hva jeg mener .. jenter bruker sex for å oppnå noe de vil.--

Skrevet

Synes dette var litt morsomt jeg!:) Det var jo på mannen hennes, er da langt ifra prostitusjon da, hehe!

Hadde det vært på en mann hun bare kjente, hadde det vært horete, men dette var artig!:)

Det skal jammen jeg gjøre på min mann for å få noe nytt!:)

Skrevet

Hehe..ja, det er din mening og den må du få lov til å ha..:)

Følte meg i alle fall ikke horete, det var bare morsomt, ble nesten litt sexlek over det..:) Får jeg ikke laptopen så er det greit, jeg gledet i alle fall mannen min!;)

HI

Skrevet

Han tilbydde seg det jo!:) Hvorfor si nei da? Uansett, pengene går fra vår felleskonto, så det er mine penger også, akkurat som det blir vår pc, selv om jeg bruker den..:)

Skrevet

Og det var det HI som skrev, forresten!:)

Skrevet

Visst dette er tegn på ei hore, nei da vet ikke jeg!:)

Litt moro må man da kunne ha med mannen sin, hehe!:)

Skrevet

Han syntes forresten det var en dyr blowjob, men verdt pengene.. Men for å være snill slengte jeg på at jeg kunne ha kjøkkentjeneste i hele uken som kommer.. :) (Noe jeg forsåvidt har alle de andre ukene i året uansett..hehe)

HI

Skrevet

hehe den skaljeg prøve på gubben og;o)

morro :P

Skrevet

Jeg gjordet det for et par støvletter til 2000,- - men jeg synes ikke noe om at din blovwjob var mer verdt enn min!! Jeg er jo eksperten på området hehe......;)

Skrevet

he he he.. syntes bare dette var festlig, langt ifra å være en hore!!!

er mannen hennes det er snakk' om ;)

Skrevet

He he... Menn altså......de er så enkle.

Vi er gift og har på en måte felles økonomi da, så her i gården hadde jeg bare "lurt" meg selv.

Skrevet

Morsomt! Ingen hadde reagert om det var omvendt, altså at du hadde (for felles penger) kjøpt han en data til 8000 om han hadde slikka deg til himmels.

Håper du får data!

Skrevet

haha hvorfor har ikke jeg tenkt på det før!!

Jeg sitter her med et klenodium av en laptop og lurer nesten snart på om et museum vil gi noen kroner for den!!

Den ideen der skal jeg teste i kveld, det er jo mannen min, så er jo ikke horete av den grunn :P

Skrevet

Hehe :) Det er lov når det er mannen din og ikke noen andre ;)

Skrevet

haha, morsomt!

Høres mer ut som en spøk som bare passet veldig godt inn i øyeblikket ;-) Den blowjoben hadde han nok spurt etter uansett den dagen.

Akkurat som hvis jeg har en totalt surrete dag hvor ingenting blir husket og alt blir glemt, kan plutselig mannen min si: Du har ikke vært snill i dag, nå må du straffes! Ikke noe galt i det, bare en morsom lek som passer godt inn akkurat der og da ;-) Like hardt og "variert" hadde det blitt uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...