<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 19. september 2009 #1 Skrevet 19. september 2009 sitter å ser på kanal FEM.. ser på en dokumentar film om ei jente som mistet mannen sin i ulykke og hennes kamp om å bli gravid med dems felles barn... Føler meg bare så utrolig heldig når jeg sitter her med en kul på magen og verdens beste mann ved min side. en som kan være med på opplevelsen det er å få et barn sammen..... Uff, Vi er utrolig heldige som har den personen vi er glad i. Uff,... Gråter litt jeg nå..
dyp og indelig lykke x 2 Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 vet du, utrolig nok følte jeg meg ikke berørt av denne historien. litt rart egentlig, for jeg gråter av det minste for tiden. men jeg fikk ikke sympati for noen av dem. jo, kanskje for svigerfamilien hennes. de rørte hjertet mitt. men resten av flokken virket litt rare og undelige. og det styret på fødestuen var jo helt utrolig. :-) for en flokk! :-) men jeg er helt enig i at vi er uendelig heldige som har den vi elsker ved vår side. tanken på å miste min samboer gjør meg helt matt og trist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå