Kortslutning Skrevet 19. september 2009 #1 Skrevet 19. september 2009 Jeg har ei datter på 6 uker og hun har allerede blitt passet noen kvelder og 1 natt av svigers. Jeg synes det er godt å la de bli kjent med henne og de ønsker virkelig å passe henne. De spør hele tiden, og jeg synes det er greit siden de spør selv. Men som jeg har skjønt her inne og på barselgruppa mi, så er det ikke så vanlig å "sende bort" babyene så tidlig. Jeg ble nesten litt flau over å fortelle at hun hadde vært borte fra oss flere ganger. Jeg gjør det ikke for at jeg skal ha fri, men fordi jeg tror det er greit ungen blir vant med å være litt andre plasser, og at svigers blir vant med henne. Det er et pluss at jeg får noen timer til rydding, selvpleie og gjøre ting i huset. Et det virkelig så rart at jeg lar de passe henne?
Let's hear it for the boys! Skrevet 19. september 2009 #2 Skrevet 19. september 2009 Jeg ville ikke ha gjort det selv når babyen er så liten. Det er sikkert koselig for begge parter, men når de er så små er de veldig avhengig av mamma for å føle seg trygg.
Tante Blås Squaw Skrevet 19. september 2009 #3 Skrevet 19. september 2009 Du skal jo gjøre det som funker for deg og din familie, ikke bry deg så mye om hva de andre barselmammaene syns ;o) Her har svigers passet minsten fra han var to uker. De syntes det var kjempestas, guttungen fikk masse oppmerksomhet og vi fikk hvilt litt og vært kjærester.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå