Gå til innhold

Number 23: For skummel til å ses alene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke så sikker på om dette er en god ide...

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen har 2 jenter =)
Skrevet

Kan ikke huske at den var noe skummel egentlig...

Skrevet

Nei, men jeg får hetta av filmer som handler om jordas undergang/mystiske greier vil skje og så dør du. Den typen. Er den slik?

Skrevet

Nå er det lenge siden jeg så den, men mener å huske at den går på psyken :o) Ikke sånn skummel skummel, men må følge med.. Forøvrig en bra film som jeg kan huske :)

Skrevet

OK, tror jeg prøver. Jeg nevnte for samboeren min at jeg skulle se den tidligere i dag, og sa at det ville han ikke ha gjort hvis han var meg... Han kjenner meg for godt :)

Men shit au.

Skrevet

Jeg klarte å se den alene, og når jeg klarte det klarer du det og ;) Værre med filmer som inneholder mye blod og sånne ekle ting :P Kos deg med filmen =)

Skrevet

brrr.jeg hater sånne filmer. blod og gørr kan jeg tåle, men sånn litt psysik thriller.. issssj! den står på her også, men jeg må skifte kanal tror jeg.

Skrevet

Det er akkurat det som er problemet mitt og! Alt som kødder med huet mitt tåler jeg ikke, Er for mye rot der inne fra før av!

Skrevet

sånn har jeg det også. hehe.

Skrevet

Og der ble det kanalskifte!

Skrevet

haha. jeg har så dårlig batteri på fjernkontrollen at jeg ikke får skifta. skru av tv'n vel...

Skrevet

Haha. Eller gå de to meterne bort til apparatet og gjør det old school.

Skrevet

den har ikke noen knapper!! eller dvs... boksen har ikke noen knapper, og tror du ikke den jævlige filmen står på enda.

Skrevet

så den ferdig jeg også, nå skal jeg gå å regne på navnet mitt.. hoho.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...