frøet76 Skrevet 19. september 2009 #1 Skrevet 19. september 2009 Jeg skjønner ikke hva som har skjedd med min, til vanlig glatte hud, på (over)armene. Det er vel etter at min lille Skatt kom til verden at jeg er blitt nuppete... ca. 11 mnd siden. Det ser ikke ut. Håper noen har noen tips om hva som kan hjelpe. Skjønner ikke hvorfor det har blitt sånn, har ikke gjort noe annerledes...
PAVEEL Skrevet 19. september 2009 #2 Skrevet 19. september 2009 har det jeg og...... ønsker også tips
Gjest Skrevet 19. september 2009 #3 Skrevet 19. september 2009 Har desverre ikke tips, men plutselig skjønte jeg at jeg ikke er alene om det problemet..!
Gjest Skrevet 19. september 2009 #5 Skrevet 19. september 2009 med hva? Jeg har prøvd saltskrubb og fuktighetskrem med e-vitaminer, men vurderer å prøve en eller annen kvisekrem som basiron e.l? Men vet ikke hvor lurt det er
Snakkelittmeddeg Skrevet 19. september 2009 #6 Skrevet 19. september 2009 Jeg skrubber med Nivea sin (hvit tube med blå kork) og bruker bodyshop sin kokos bodylotion.. Det hjelper masse.. Går det noen dager uten at jeg smører meg, er det tilbake :/
*bananas* Skrevet 19. september 2009 #7 Skrevet 19. september 2009 Etter at jeg fødte barna våre fikk jeg sinnsykt mye nupper på overarmene! Eneste som funka på meg var Bodybutter fra BodyShop med cocoa, har ikke hatt en nupp siden:)
allegodetingertre<3 Skrevet 19. september 2009 #8 Skrevet 19. september 2009 da jeg oppdaget dette irriterende problemet kjøpte jeg en skroppsscrub på bodyshop og sånne hansker man skrubber seg med etter at man har smurt seg inn med scrubkremen, og det tar bort alt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå