Gå til innhold

Åååå, nå ble jeg GLAD! :) :) :)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk akkurat en melding fra mannen hvor det sto "Glad i deg, besteste dama i verden :) !"

Søte, mannen min :) :) Blir jo litt glad en lørdagskveld for sånt, da! :) :)

Måtte bare dele litt med dere damer :) :.

ER jo ikke så lett å være gressenke en lørdagskveld :):)Hehe :):):).

Håper alle dibdamer har en SUPER kveld :) :) :):D :D

;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:)

Ååååå, så koooooselig!!!! :) :).

Blir helt på gråten jeg altså! :) :)

Dissa mannfolk kan jo når dem vil, da :):D:)

Skrevet

Ja, ikke sant ? :) :)

Tuuuuuusen takk for kooooooselig kommentar, anonym! :D :D :)

Natti, natti :):) Kos deg videre da, vennen! :):)

Skrevet

Så utrolig søt mann du har!!!!!!!!!!! :)

heldig du :) Ta vare på han og deg selv :) Det fortjener du :):)

;)

Skrevet

Du vet, gressenke :) Altså, midlertig uten mann :) Mannen er på jobbfest nemlig :) :) :)

Ikke så lett med alle disse betegnelsene :) Vi kaller det kanskje forksjellige ting i ulike deler av landet ? :);)

Skrevet

Så utroooooolig koooooselig at han tenker på deg mens han er på jobbfest! :) :)Mannen din høres heeeeelt fantaaaastisk ut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:):D:);)

Skrevet

åja ok, hehe. ha en fin kveld videre du:)

Skrevet

Ja, det er veeeeldig koselig!!!! :) :) :D

Og, jaaaaaaa, han er fantaaaastisk! :):):):)

:D Håper du også har en fantastisk mann! Det fortjener du virkelig så koselig som du er! :):):):D

Skrevet

Ja, min mann er også suuuuuuperduuuuuper :D:D:D:D:D:D.

har riktignok ikke fått noen kosemelding i dag :( :( :( :( :(, men fikk jo i går så kan vel ikke klage!!!! ;) ;)

Skrevet

:D Fy søren, så inmari heldige vi er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

men det fortjener vi!!!!!!!!!!!! :):):):)

Virlelig, slik vi står på!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :):):):):):):D

Skrevet

Sitter her med tårer i øynene, jeg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D

tenk at det finnes så varme og vakre menensker der ute!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :):):):):)

Gi mannen din en god klem fra meg ;););););)

Skrevet

Shit, NM i tegnsetting og vokalbruk, eller?

Skrevet

Jaaaaaaaaa, 23:11 :):):). Så gretten du er da!!! :):):):) Smil til verden og verden smiler tilbake, vet du!!!!!!! :):):):).

Synes faktsik verden trenger mer lykke og smil. verden er fantastisk!!!!!! :):):):) Vi bør gå rundt å tegne smilefjes overalt!!!!!! Alle mennesker er høye på lykke, dere vet det bare ikke!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

:):):):):)::) ::::::::::::::)))))))))))))))))

Skrevet

Ikke bry deg om gretne kommentarer, snuskeduppa !!!!!! de er nok bare misunnelige :):):):D:D:D:D

SÅÅÅÅÅÅÅ koselig å se at du svarer med godt humør!!!!!! :):):):). Du er en dame med bein i nesa!!!! :):):)

Ta godt vare på deg selv, du fantastiske kvinne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:D:D

Skrevet

Det her må seriøst være en køddetråd.

Skrevet

hahha,tragisk tråd! får sånne sms hvertfall 3 dager i uka..

tydligvis ikke hverdagskost for alle nei :P

Skrevet

3 ganger i uka???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fyttikatta, du er heldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Håper du og mannen din er gode mot hverandre :):):)

Take care. Love you. :D:D:D:D

Skrevet

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, hvordan lager du de fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiine hjertene???????????!!!

Du MÅÅÅÅÅÅÅ vise meg!!!! :):) :D:D:D:D

Skrevet

Ååh, klart jeg skal fortelle deg det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =o)))

Du søker på "symboler" under debatter her inne, og der ligger det maaaaaaaaaaaaaaaaaaaange flotte og fine ting du kan bruke. Kopièr og lim inn etter behov!

KOOOOOOOOOOOOOOOOOS OG KLLLLLLLLLLLLLLLLLLEEEEEEEMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SUSS

nussetuss!!!!!!!!!!!!!!!!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Skrevet

Dritdårlig humor, gå og legg deg. Og hell superlim på tastaturet i samme slengen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...