Let's hear it for the boys! Skrevet 19. september 2009 #1 Skrevet 19. september 2009 Blir litt usikker på om hun bare setter opp en act, eller om hun faktisk ER så fjern!
PAVEEL Skrevet 19. september 2009 #2 Skrevet 19. september 2009 synge kan hun, men tror ikke hun er heeeelt ren nei!
Gjest Skrevet 19. september 2009 #3 Skrevet 19. september 2009 Hva mener du med spørsmålet? Om det er "imaget" hennes å være som hun er? Elsker dramatikken hennes, utrolig forestiling hun holdt på MTV video awards.. Hvis dere sjekker ut på Wikipedia står det en del om henne der. Jeg tror hun har et image, hun elsker også moter og dramatikk og skriver sanger samtidig som hun tenker over hva slags antrekk som hun kan bruke ved en eventuell fremføring av låta...
Let's hear it for the boys! Skrevet 19. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2009 Nei, jeg tenker på måten hun snakker på i intervjuer. Vanligvis er ikke slik oppførsel "akseptert" før man har vært kjent i mange år, men hun kjører på med arrogansen med en gang Festlig å se på, men er det slik hun virkelig er? Bare lurer på om det hele er ment å være morsomt eller ikke.
Gjest Skrevet 19. september 2009 #5 Skrevet 19. september 2009 Tror faktisk hun mener det. Synes ikke hun er arrogant jeg. Hun har vært i bransjen i 10 år, bare ikke vært kjendis... synes hun er tøff jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå