Twisted Skrevet 21. september 2009 #26 Skrevet 21. september 2009 vi har jo bestemt oss, men vi får jo se når babyen kommer ut om det passer eller ei da;) og jeg har bestemt guttenavnet fror seks år siden så Lucas Oliver, eller Melodie.. Om Melodie ikke funker liker jeg også navnet Joy veldig;) (dette fordi halve familien er engelskspråklige, så må ha et navn som passer begge veier:))
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 21. september 2009 #27 Skrevet 21. september 2009 awww jeg liker også slike navn.. har alltid sagt til meg selv at jeg vil ha navn på ungene som ikke er typisk Norsk, men som er lett og si både på engelsk og norsk mine 3 eldste har navn som Celina (italiensk/fransk), David (hebraisk) og Isabella (italiensk). Og nå har vi tenk på lucas om det blir gutt ^^
FrøkenSprøken Skrevet 21. september 2009 #28 Skrevet 21. september 2009 Jeg tror vi har bestemt oss, men vi vil vite kjønnet før vi bestemmer oss helt. Vi tenker på Ellinor hvis vi får en datter, og kanskje Vemund hvis vi får en sønn. Har en Erlend fra før av.
mammantilde2vakreste<3 Skrevet 21. september 2009 #29 Skrevet 21. september 2009 Det ser ut som vi venter jente. Vi liker godt Eline, Therese, Malin, Synne, Ella, Kristine, Jennie+++ Blir det gutt skal han hete Oliver;) Fra før har vi en gutt som heter Kristoffer.
lizzie81-jente08-termin:050110 Skrevet 21. september 2009 #30 Skrevet 21. september 2009 Vi har gjort som vi gjorde sist vi. Jeg satt meg ned med navneboka og skreiv opp alle navnene jeg syntes var fine, og gubben har strøket ut de han ikke likte. Nå sitter vi igjen med 16 jentenavn og 9 guttenavn å velge mellom (veit ikke kjønnet). Sist hadde vi 10 navn til hvert kjønn, og da vesla ble født, var det bare ett av dem som passet på henne, så synes det er greit å ha mange å velge mellom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå