Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #1 Skrevet 19. september 2009 Lurer på en ting her... Hva skjer med bidraget når far mister jobben?? Han er så utspekulert at jeg er sikker på at han har mistet den, med den hensikt at det svir noe sinnsykt på pungen å måtte betale for sitt eget barn... Nå i disse dager stadfester NAV bidraget, etter at de gjenntatte ganger har spurt etter inntekts papirer fra han, som han ikke har sendt de. De går utifra 2008, der han tjente ca 350.000... Men nå som han har uteblitt fra jobben i over 2 mnd, får han sparken. Hva skjer da med evt bidrag nå ?? Barnet er 6 mnd og han har bare dratt dette ut i laaaane drag, så han har ikke bet en krone, så jeg har fått forskudd til nå. Er en stor skam, men han har jo ikke vett på å skamme seg....
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #2 Skrevet 19. september 2009 Er bidraget fastsatt, så er det fastsatt. Om han nå har lavere inntekt, så må han søke om endring, eller klage på vedtaket som er gjort innen tidsfristen på 3(?) uker etter at han mottok vedtaket. NAV endrer ikke bidraget automatisk fordi om en av partenes inntekter endrer seg.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #3 Skrevet 22. september 2009 Ja, det lurer jeg også på!! Bf har mistet jobben nå og sier han da må slutte å betale bidrag. ( betaler 1500 i dag) Vi har en privat avtale. Stemmer dette ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå