Gå til innhold

Huff, i dag er jeg lei meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min kjeftet på meg fordi jeg ikke hadde laget noe kveldsmat enda (vi hadde ikke planlagt noe spesielt i dag). Da jeg reiste meg for å lage mat ble han enda surere og jeg fikk grei beskjed om at han ikke kom til å spise maten jeg laget, for det var så tåpelig (!) oppførsel av meg.

Så går han da, og lager DET herremåltidet - kun til seg selv:-(

Barnslig? Jepp...men nå sitter jeg her da, sulten og jævlig..får lage meg noen brødskiver.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir bare helt satt ut jeg.. Klarer ikke si så mye annet enn at jeg er glad jeg er singel!

Skrevet

Krever mannen din virkelig at du skal lage kvelds til han? Forståelig at du er lei deg... :-(

Skrevet

Du er vel litt i greieste laget, eller???

Mannen min ville befunnet seg med nesa på nederste trappetrinn (ute) før han skjønte hva som traff han om han hadde laget bråk for at jeg ikke hadde laget kveldsmat.

Han hadde antagelig hoppet ut selv av forskrekkelse om han hadde hørt seg selv si noe så dumt....

Skrevet

Jeg skjønner deg godt, jeg ble helt satt ut selv. Har ikke klart å si noe til ham enda...

Skrevet

Jeg sa til ham i sted at han kan jo lage mat han også hvis han er så jævla sulten, jeg er faktisk ikke hushjelpen hans!

Og det gjorde han jo - han bare droppet å lage mat til meg....skikkelig koselig.

HI

Skrevet

Dumsnill.

Han oppfører seg som en drittsekk mot deg fordi du lar ham oppføre seg som en dritsekk mot deg..

Få litt ryggrad og sett mannen din på plass!!!

Skrevet

Du får slutte å klage hvis du finner deg i sånt! Hvor er hue ditt hen?

Du er et voksent menneske og tollerer vel ikke sånt tull!

Skrevet

Dere må begynne å snakke sammen om forventninger, avtaler og generell høflighet og respekt. Ellers tror jeg det der forholdet går greit over snart:(

Skrevet

huffda... ja det var akkurat ikke noe særlig hyggelig lørdagsaften...

unnskyld språket.. men jeg hadde faen meg tatt igjen med samme mynt.. laget det herremåltidet til meg selv.. så kunne bare den jævla drittsekken ha sitti der og vært snurt selv..

Skrevet

Hva kan man si......

Er dette vanlig, ville jeg ha revudert forholdet. Kom det helt ut av det blå, ikke typisk for hvordan han er, så ville jeg bedt han ta seg en pille, gå ut på kjøkkenet og lage til deg også

Skrevet

"Du får slutte å klage hvis du finner deg i sånt! Hvor er hue ditt hen?"

Så hvis mannen din hadde droppet å lage ETT måltid til deg, hadde du tatt ut skilsmisse?

Det har ikke skjedd før, nei..

HI

Skrevet

mannen min lager ikke mat til meg hver dag nei,men jeg går ikke ut å lager kun mat til meg selv av den grunn!

og hadde hvertfall ikke sittet å sutret på nett av den grunn,tåpelig!

Skrevet

Er det virkelig vanlig at man snakker til hverandre på den måten?

Han blir sur fordi du ikke har laget noe mat og du banner tilbake til han?

Jøss, sier jeg bare..

Skrevet

hahaha! takkar deg! du må ha det helt grusomt nå! godt folk med ordentlig problemer også klare rå bruke dette forumet

hahah!

Skrevet

ÅÅåååå, kjenner jeg blir sint på dine vegne!

Mannen min gjorde noe lignende EN gang, og dere kan tro han fikk høre seg, husker ikke helt nøyaktig hva som skjedde men jeg hadde vel surra bort tiden og han var såååååååå sulten når jeg kom hjem og det var ikke mat i huset som han sa!

Jeg blei så sint, fikk han med meg inn på kjøkkenet og sa at han var en barnslig idiot som bare kunne drite i å prøve å staffe meg for å komme sent hjem ved å sulte seg selv!

Så slengte jeg all maten vi hadde på benken!

Gi mannen din klar beskjed om at han kan bare drite i å sulte seg, han er da en voksen mann og klarte da tydligvis å lage mat, forventer han at du skal lage mat til han så kan du forvente det samme av han i framtiden!

En annen gang kom mannen min dritsur fordi han ikke hadde reine klær, jeg jobba da fullt også seint på kveldene så hadde rett og slett i rukket og vaske klær på en stund!

Det endte med at jeg gikk i streik, vaska kun mine egne klær lenge, så kunne han vaske sine egne hvis han ville ha reine klær, det måtte jo jeg gjøre!

Han blei litt paff da, begynte vaske sine egne klær og etterhvert så vaksa han mine også!

Noen ganger må mannen min bare få ting slengt i trynet for å våkne opp, og så innser han at det kanskje har vært litt skeivfordelinger i heimen :)

Menn trenger klar beskjed!

Skrevet

Spør du får du svar..

Hvis di gidder å legge ut om hvor idiot mannen din er må du tåle svarene også. Det ender vel med at du forsvarer ham. Helt etter boka!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...