Gå til innhold

hvor går grensa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

min datter har blitt sammen med en som er 5 år yngre en seg..Han virekr hygglig men synes det er fælt at han bare er 16..Bare jeg som stusser på aldersforskjell i denne aldern?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er 20 og han er 16? Snodig opplegg...

Skrevet

21 og 16 år, i "feil" retning?

Det synes jeg også var snodig, enten er hun litt umoden eller han veldig moden for alderen tenker jeg da.. Han kan jo ikke være med å ta en fredagspils engang.

Er fire år mellom meg og mannen også, men vi var 24 og 28 da vi ble sammen, da merkes ikke forskjellen så godt lenger. Men en gutt på 16 år er da knapt ferdig med puberteten..

Skrevet

Tja, de har jo tydelig funnet tonen sammen. de er unge begge to og sannsynligheten er liten for at de holder sammen anyway. Hadde det være andre veien, at hun hadde vært 16 og han 20 ville nok tonen ha vært en annen...

Skrevet

Jeg tenker også at hun enten må være lite moden, eller han mer moden enn en normal 16 åring.

Jeg syns 18-19 åringe gutter også ofte er ganske lite modne, å jeg er bare 3 år eldre enn datteren din.

Skrevet

ja jeg reagerte litt på dette men er første hun har presentert som kjæresten sin!

Hun har tilligefre hatt 2 venner som er gutter veldig mye hengende her i lange perioder..men aldri presantert de som kjærester.

Men er vel lite jeg få gjort:) Bare fikk litt bakoversveis da hun sa han ikke kunne drikke vin fordi han var for ung(sputre da automatisk hvor gamel han var)

Og tenkte bla.at det er ikke bare bare hvis hun blir gravid med denne 17 åringen i tanke på aldern hans..

Jaja! hører latter og iverig dialog fra kjellerstuen og ingenting er jo bedre enn at hun er lykkelig! hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...