Gå til innhold

Som man spør får man svar :o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg spurte min mann i går hvorfor han ikke ville ha meg i senga lenger svarte han følgende - at jeg var uappetittelig, dårlig ånde, for feit, lukta av meg der nede og var for våt

Så jeg føler meg ikke akkurat attraktiv

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Auda.. den var lei.. er han noe bedre da?

Skrevet

Jeg tror svaret er enkelt: Finn deg noe bedre :)

Skrevet

er dette et tulleinlegg eller?

å du en fremdeles sammen med den mannen fordi?????

Skrevet

Se på det slik; selv om det svir, er det hans begrunnelse. Nå vet du det og man kan ta tak i det som kan gjøres noe med.

Skrevet

Det var jo hyggelig sagt.

Spurte du hvorfor i alle dager han da var sammen med deg?

Enten så er han en drittsekk, eller så har du rett og slett litt problem med hygienen?

Skrevet

Puss tennene, slank deg, vask deg og finn deg en annen mann.

Skrevet

Det er ikke ett tulle innlegg og jeg har ikke dårlig hygiene, at jeg er for tjukk kan jeg henge med på, men likevel.Hvorfor jeg er sammen med han vil jeg ikke si så mye om da jeg ikke vil at diskusjonen skal begynne å handle om det

Skrevet

Få flytta dra den mannen nå med en gang! Hvilken rett har han til å si slike ting! Man sier da ikke slike ting til en man liksom skal elske?

Og nei, ikke ta til deg det han sa, og gjør noe med det. Grunnene hans var ikke snille i det hele tatt, og dersom han mener at du må foradre deg for at han skal ha lyst på deg, er han ikke verdt det!

F.eks så skal man slanke seg for sin egen del, ikke for at mannen skal gidde å ha sex med deg, det blir bare totalt feil!

Nei huff finn deg noe bedre, den mannen der er ingenting å spare på!

Skrevet

Jeg synes du skal gjennomgå de nødvendige slankekurer og plastiske operasjoner slik at du tilfredsstiller din mann. Tenk om han går fra deg!

Skrevet

ok, hvis det ikke er det så skjønner jeg ikke hvorfor du gidder å være sammen med en som får deg til å føle deg slik.?

nei du vil ikke forklare hvorfor du er sammen med han skriver du,men hva skal vi tro da?? når du skriver et sånt innlegg?

får skikkelig vondt av deg jeg..

håper du finner ut av det og gjør det "rette" for deg..

lykke til!

Skrevet

Jeg hadde svart: "Jeg er feit, du er dum, jeg kan slanke meg...."

Tåpelig fyr!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...