Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #1 Skrevet 19. september 2009 hvor "stor" er egentlig denne slimproppen? har kommet slim og blod hele dagen...
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #2 Skrevet 19. september 2009 * Noen kvinner opplever at det noen dager før fødselen kommer rosafarget slim, kanskje blandet med noen dråper blod. Dette er et tydelig tegn på at det skjer noe med livmorhalsen, og det er stor mulighet for at fødselen starter i løpet av de påfølgende dagene. * Det kan også hende at slimet ikke kommer ut før litt ut i åpningstiden, når fødselen er godt i gang. * Andre ganger kan slimet gradvis komme ut, litt og litt, like før eller under fødsel, slik at du ikke merker det så godt. ----------------------- Tror den kan se veldig forskjellig ut fra person til person, og fra graviditet til graviditet... Da min gikk med nr. 1 så var den en STOR hel klump på størrelse med en drue i omkrets og hard og seig med blodstriper i... Så nesten ut som en slik glassmanet man finner i havet... Andre gang kom den aldri... Denne gangen så vet jeg ikke riktig, men i går og i dag har det kommet en del tykt slim som nesten ser ut som, ja...tykt snørr som andre her også sier...og jeg mistenker at det kan være som en slimpropp... Det er seigt slim som henger sammen i lange "tråder" og klumper...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå