mammaTilLinnea Skrevet 19. september 2009 #1 Skrevet 19. september 2009 er 12+4 i dag, og hørte hjertelyden første gang 12+1. hørte den også i går, men i dag har jeg prøvd 2 ganger uten at den har fanget opp noe klart, bare kommet opp 158+ på skjermen såvidt et par ganger. er det vanlig å ikke finne den en dag? er ikke akkurat nervøs siden jeg har funnet den tidligere, men ville bare høre hvordan det er hos andre:)
♥Bubble♥ Skrevet 19. september 2009 #2 Skrevet 19. september 2009 Har ikke babywatcher men AngelSound går vel ut på det samme. Har ikke hatt noe problem med og finne hjerte men ei vennine har hatt dager hun ikke har funnet hjertelyden. Jeg hørte lyden første gang 10+2 og hun ikke før uke 13. Kommer veldig ann på hvordan babyen ligger og hvordan morkaken ligger. Så det er ikk noe å bekymre deg for Du hører den nok om noen dager igen, den ligger jo ganske langt nede ennå Lykke til
mimmitiltre Skrevet 20. september 2009 #3 Skrevet 20. september 2009 har babywatcher jeg og jeg har alltd klart aa fine hjertelyden, helt nederst paa magen, men jeg er 16 uker paa vei og fikk apparatet da jeg var 15 uker saa tror det er derfor jeg alltid har klart aa finne det! Tror ikke det er noe aa uroe seg for at du saa tidlig i graviditeten ikke alltid klarer aa finne hjertelyden, det er jo ikke alltid jordmor klarer det heller, tilogmed mye senere.. saa bare slapp av du, allt er sikkert helt fint med lille nurket ditt:)
mamma med en i magen Skrevet 20. september 2009 #4 Skrevet 20. september 2009 Dette har ikke jeg hørt om jeg og er på vei med nr to.. Hvor får man kjøpt dette og hva koster det??
♥Bubble♥ Skrevet 20. september 2009 #5 Skrevet 20. september 2009 Til mamma med en i magen Min er kjøpt på nette men vet ikke hva den koster, fikk den i gave av min kjære så Men tror alle de "doplerene" man kan høre hjertelyden til babyen ligger fra sånn ca 500,- og oppover. Noen har display som hjertefrikvensen kommer opp på og noen ikke. Er ikke sikker på hva alle heter, men du har jo to forskjellige her AngelSound og Babywatcher men jeg tror det finnes flere Veldig morsomt å høre
Cupcake! Skrevet 20. september 2009 #6 Skrevet 20. september 2009 Kjøpte ny babywatcher for nesten 1400,- (ink. porto)
Gjest Skrevet 20. september 2009 #7 Skrevet 20. september 2009 Jeg er 14 uker og hører ikke alltid hjertelyden. Iblandt finner jeg bare min egen puls, men fant hjertelyden til babyen senest i dag så det trenger absolutt ikke å være noe galt selv om man ikke finner den en dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå