Gå til innhold

Hjelp jeg skal ha baby!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går rundt her med stor mage som har sunket langt ned. Har 10 dager til termin og satte sammen vognen i dag. Fikk en sånn "hjelp, jeg skal faktisk ha baby"-følelse, hehe.

Alt er på plass og klart til den lille men er så uvirkelig at jeg snart skal ha den lille i armene. Gleeeeeeeder meg så til å se hvem det er som har bodd i magen i 9 mnd. Begynte neste å gråte når jeg sto å så på vognen og tenkte at snart skal det ligge en baby der. Bare litt smårar for tiden. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også 10 dager til termin i dag og skjønner hva du mener! Har hatt det så travelt med storesøster på 2 år, at jeg liksom har "glemt" at det snart kommer en helt ny liten person inn i familien vår. Kjempe spennende å få treffe henne snart:-) Se hvordan hun ser ut og kose masse... Lykke til!

Skrevet

Hehe..jeg venter fortsatt på den følelsen selv.

Jeg har 51 dager til termin,så har en stund igjen. Men føler det liksom ikke har gått opp for meg at jeg er gravid og at jeg snart er tobarnsmor!

Kanskje jeg kan skylde på at jeg har en tass som tar så mye av tiden og oppmerksomheten min. Dessuten har vi nettopp kjøpt hus og kommer til å flytte innen 5 uker. Har egentlig hatt mye i tanken i det siste,så det er nok en forklaring.

Får sikkert den følelsen når vi har kommet i nytt hus og jeg må begynne å pakke sykehusbag`en og gjøre klar vogna. :)

Håper på den følelsen i hvertfall. Er en sånn blandet følelse-av masse glede og spenning. Husker nemlig godt at jeg fikk den med første mann! Herlig!

Skrevet

Hehe, er bra det ikke bare jeg som har denne følelsen. Skulle nesten tro at etter ni mnd er man bare så klar, men synes fortsatt det er litt uvirkelig. Kjenner babyen sparker inni magen og er helt fasinert over at man faktisk kan lage og bære et helt nytt lite menneske inni seg.

Arti at vi er to som har ti dager igjen, kanskje vi får på samme dag. ;)

Har selv holdt på å flytte i sommer, var godt å bli ferdig med flyttingen før babyen kom. Var også greit å ha litt å styre med så jeg slapp å bare gå rundt å vente, holde tankene litt opptatte med flyttingen. Lykke til med flyttingen. :)

Skrevet

hei jenter, jeg har også 10 dager igjen....så blir spennende dager fremover..Har ikke akkurat den hjelp følelsen dere beskriver,men mer utålmodig etter å møte krabaten i magen...synes det er lenge nok å vente nå...

Skrevet

Hei dere! Jeg har ti dager til termin nå jeg også og får plutselig en panikk følelse iblandt jeg også. Tror det er sunt at vi føler det litt sånn innimellom for det er ikke bare bare å skal bli mamma. Vi skal ha ansvaret for et menneske resten av vårt liv.

Men er veldig utålmodig som regel selv om denne følelsen sniker seg innpå iblandt. Er så spennende å få treffe den som har liggi inni her og blitt et menneske i ni mnd.

Er formen deres bra da jenter? Lykke til den siste tiden :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...