Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #1 Skrevet 19. september 2009 Er så glad jeg har datteren min i barnehage hvor de ikke dekker til vognen når barna sover.!
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #2 Skrevet 19. september 2009 De får ikke lov å dekke til vogna til dattera mi... Da blir jeg fly forbanna om de gjør det. Ungen skal ha luft nedi vogna!
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #3 Skrevet 19. september 2009 Denne diskusjonen går jevnlig. Noe av det verste jeg vet er å se vogner som er dekket til foran åpningen. Lurer virkelig på hvor dumme enkelte er.. Men det er mange av dem.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #4 Skrevet 19. september 2009 enig, husker de hadde gjort det en gang i begynnelsen da lille gikk i barnehagen, kom å hentet tidlig, før hun våknet, og oppdaget dette, sa i fra, og tok med et skriv om det, mener jeg fant det på nett en plass. Og fortalte at det fikk de aldri lov å gjøre med min unge.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #6 Skrevet 19. september 2009 men det var greit om de gjorde det med de andre ungene, da. Jeg driter jo i dem.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #7 Skrevet 20. september 2009 ja det gjør vi . Vi passer på at våre barn får den luften de tgrenger! Jeg driter da i Din unge,
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #8 Skrevet 20. september 2009 Enig HI. Får vondt inni meg når jeg ser folk henger tepper over uansett om det er helseteppe eller no anna drit. Verste er faktisk de som henger tykke jakker over. Stakkars barn og foreldrene for de vet ikke hva de gjør mot barna sine. UVITENDE FOLK.
Ronja&Odin Skrevet 20. september 2009 #9 Skrevet 20. september 2009 å herregud,innimellom begynner jeg virkelig og lure på hva slags mennesker som er her inne.... dere anonyme, er det her tull????
Kleint Skrevet 20. september 2009 #10 Skrevet 20. september 2009 Hvorfor skal dette være tull Charlotte? Jeg er ikke anonym, men jeg er enig i dette:)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #11 Skrevet 20. september 2009 Tror hun reagerer på språkføringen til de anonyme her. Som driter i hverandres og alle andres unger. For en gjeng.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå