Gå til innhold

Uff,stakkars mann og barn!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 15+4 i dag,og hormonene florerer,men gud så kort lunte,kjefter på mann og barn hele dagen og kjenner da den dårlige samvittigheten kommer snikende på kvelden da.....kjenner å at jeg blir sliten og lei meg av å være så sint hele tiden,men klarer ikke styre meg liksom...Noen andre som har det sånn? Men klart at her setter å minstemann opp eldste mann veldig for jaggu er dem utspekulerte i 2,5års alder,og eldste mann er 4,5år så han hører mere etter kan du si og lettere å forklare han ting....og nå når hormonene florerer er det vanskelig å ikke lett å IKKE kjefte på dem.UFF så dårlig samvittighet.Takk for at du leste måtte bare få ut litt frusterasjon.God helg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff nå bare gråter jeg nå,ille det er å være gravid denne gangen da.....følelsene tar jo bare helt av fra latter til gråt....måtte inn å vekke gutta mine nå bare for å si at jeg er glad i dem,selv om jeg sa det når dem la seg å sa god natt...

Skrevet

kjenner meg veldig igjen! Har vært en tyrann å bo sammen med de siste månedene. Har en fra før av som er midt i trassalderen - blir ikke akkurat bedre, stakkars, av at mamma også trasser! Men nå er jeg i uke 20, og humøret begynner å jevne seg ut litt - tror jeg kjenner meg litt igjen nå:) Men grusomt når det stod på som verst - får nesten tårer i øynene bare ved tanken på hvor sint jeg kunne bli på lillemor - for småting! Har prøvd å kompensere litt når overskudd og form har vært tilstede, da!

Skrevet

kjenner så til dette, jeg er akkurat sånn jeg og:) bare kjefter og smeller hele tiden:( slitsomt, men tenker, det blir bedre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...