septbaby09 Skrevet 19. september 2009 #1 Skrevet 19. september 2009 "Skal" man liksom gå med masse kynnere el menssmerter i tiden før fødselen starter? Eller må man ha sånn blodig slim etc? Pleier lille i magen og være rolig før, eller kan han/hun har vært aktiv tidligere på dagen? termin idag, og føler ikke noe spes, litt menssmerter innimellom, kanskje 2 ganger pr dag, ikke noen vonde kynnere, ikke noe slimpropp eller blodig slim etc, kun vanlig utflod, som kanskje har blitt litt tynnere(men ikke forstervann) Så nå får jeg en følelse av at det er er lenge til noe setter igang her, eller kan det bare starte ut av det blå? Førstegangs..
Gjest Skrevet 19. september 2009 #2 Skrevet 19. september 2009 Man kan gå i mange uker med diverse vondter, uten at det påvirker noe som helst. Di fleste blir roligere pga plassmangel, så det er heller ingen indikasjon på nær forestående fødsel. Som oftest så starter det helt ute av det blå
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 19. september 2009 #3 Skrevet 19. september 2009 Jeg hadde ingen forvarsel sist gang jeg gikk gravid. Var 5 dager på overtid, og hadde ventet meg å gå mye lengre. Men plutselig gikk vannet mens jeg stod på kjøkkenet. Så ingen dager i forveien med mensmurring eller noenting. Så man trenge nok ikke ha det nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå