Jente+Jente+lillegutt Skrevet 19. september 2009 #1 Skrevet 19. september 2009 Au, au, au. Klarte ikke styre lysten. Etter å ha vært kjempe kvalm i såååååå mange uker fikk jeg endelig lyst på noe. Men måtte det være super sure godteri hjul da? Huff. Nå har jeg spist til jeg blør på tunga. Kan ikke noe annet enn å le. Er det slik at de som fyser på surt venter gutt
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 19. september 2009 #2 Skrevet 19. september 2009 Hehe jeg hadde så dilla på sylteagurk og sure godteri kuler med nr 1... med nr 2 og 3 gikk det også i sylteagurker... nå med nr 4 er det stort sug på appelsiner, og sure ting.. Har jente-gutt-jente
♥Madame_Mim♥ Skrevet 19. september 2009 #3 Skrevet 19. september 2009 Joda jeg kjenner meg igjen med den vonde tunga ja!! her sitter jeg da å propper i meg en hel pose med dundersalt (stor pose). Huff ikke bra. I forigårs var det sure og salte føtter jeg bare måtte ha, så fikk sår da, og det ble jo ikke akuratt bedre nå.. :S
FrkBomst&Frø Skrevet 19. september 2009 #4 Skrevet 19. september 2009 uff, dette var et fryktelig innlegg å lese nå, sen lørdagskveld med kun druer og bris i huset... fikk faktisk litt lyst på sur/salt godteri.....!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå