rampete robin Skrevet 19. september 2009 #1 Skrevet 19. september 2009 Er sånn i tvil om jeg skal kjøpe. Nr 2 kommer på vinteren og jeg tenker at det kanskje er litt tungt for 1,5 åringen å gå med masse klær og tunge støvler. At det hadde vært litt lettere hvis det var sommer. Noen med erfaring?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #2 Skrevet 19. september 2009 Min søster har omtrent 2 år mellom sine, og de har brukt tvillingvogn flittig lenge:)
Fire småtroll Skrevet 19. september 2009 #3 Skrevet 19. september 2009 21 mnd mellom de to yngste mine, minste er født i februar. Jeg kjøpte ikke tvillingvogn og det har gått helt fint, men vi har ikke lang vei til noenting da. Bruker ca 30 min på å gå til barnehagen i 2-åringen sitt tempo og under 10 min til butikken. Kjøpte ståbrett til henne og det har vi brukt bare en gang, hun skal gå selv! Har hatt bruk for tvillingvogn to ganger, begge i sommer. Den ene gangen da vi var på ferie og det ble litt mye gåing, den andre gangen da vi var i dyreparken, ellers har jeg ikke savnet det i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #4 Skrevet 19. september 2009 Hos oss var det behov så lenge jeg var hjemme med begge, til ca 7 mnd. Da fikk eldste barnehageplass, og behovet var ikke særlig stort. Om du har stor simo vogn eller lignende kan eldste sitte i kurva når han blir trøtt. Eller ha et ståbrett. Absolut ikke nødvendig med tvillingvogn om eldste går i barenhagen. Men det kommer jo an på øvrige livsstilen også. På handling går det jo an å bruke handlevogn. Det er ikke så fryktelig lenge til babyen din er sterknok i ryggen til å sitte, det første halve året går fort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå