Ronja&Odin Skrevet 19. september 2009 #1 Skrevet 19. september 2009 dattern min på 20 mnd ble feber syk på mandag. 39-40 i feber til torsdag og fredag var hun feberfri. men da fikk hun skikkelig vondt i halsen (samme sammenheng, bare at det "brøt" ut skikkelig da febern endelig var borte. det som er, er at hun er egentlig veldig full av energi osv, men hun har jo nesten ikke spist siden mandag... (har fått i henne noe hver dag selvfølgelig) men likevel. hun er ellers også utrolig glad i mat og kunne sikkert spist hele tiden:p hun er aldri survete og bare glad hele tiden. men syns hun visker slappere nå, en da hun hadde de feber dagene sine:( hun er kjempe survete, og legger seg til og sove fler ganger om dagen frivillig. i dag har hun sovi to lange dupper. nå er både jeg og pappan på jobb og hun er hos farmora. men blir så bekymra... hun er jo glad og leker osv. bare at det ekke noe som skal til for at hun gråter\surver:( og det at hun er så slapp bekymrer meg mest. vært på legevakta på onsdag, og han legen sa det ikke var noe farliog med syke barn.. måtte bare se an allmenn tilstanden hennes... men er det vanlig at de blir sånn? det er jo ingen som har noe matlyst når man er syk, så skjønner jo den og... tenkte og se an til amndag og dra til legen hennes da hvis hun ikke er noe mer i form da... men hadde vært godt med litt synspunkt og tanker fra dere...???
digger Skrevet 19. september 2009 #2 Skrevet 19. september 2009 Det viktigste er jo at hun får i seg rikelig med væske. Syke barn er jo utilpass, men siden hun også har spist litt og er feberfri, tror jeg jeg hadde tatt det med ro til over helga hvertfall. Men hvis hun blir dårligere ville jeg tatt kontakt med lege da det kan ha gått over til noe bakteriellt. Du skal ikke bekymre deg for at hun sover litt ekstra på dagen når hun er syk. Her i huset sover mini så og si hele dagen når han har feber.
Ronja&Odin Skrevet 19. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2009 ja vet liksom det og... så derfor jeg ikke har tenkt særlig over det... men hun drikker ikke så mye heller... uff vi må liksom lure i henne drikke mange ganger:( melka si drikker hun nesten aldri opp lenger og drikker ikke så mye som hun pleier... hun tisser da i det minste så hun er jo ikke uttørka eller no heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå