Gå til innhold

er egentlig litt irritert!


Anbefalte innlegg

Skrevet

har alltid sagt at jeg ikke vil ha sommerbarn, og nå blir det faen meg junibarn på meg! er egentlig litt irritert på det, har ikke noe lyst å gå gravid om sommeren. uff,,, er jo takknemmelig for at jeg er gravid, har jo prøvd i over ett år.. men nå blir det sommerbarn:((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må du slutte å sutre og vær glad for at du skal ha barn

Skrevet

Hallo!

Juni er jo begynnelsen av sommeren, da får du jo hele resten av sommeren til å gå hjemme med baby. Det er jo mye bedre enn om vinteren, når det er glatt og bikkjekaldt og du nesten ikke tør ta den nyfødte ut.

Skrevet

Tenk så deilig når det er tid for barneselskap med 20 halvgærne barn løpende rundt. Smekk opp et par griller og lag til noe moro i hagen. 23. desember på oss takk, så her blir det bobledress og snøhule.

Skrevet

misunnelig på deg jeg da, har alltid sagt jeg skal ha barn mellom mars og juni/juli. Synes det virker som den beste tiden å ha barna små på. Nå ble det ikke slik på meg da, jeg fikk første i august og siste i november.

Skrevet

Tenk så deilig å få sommerbarn! Fikk min i Januar og det var grisekaldt i mange uker rundt -20 i , turte ukke å ta med den lille ut i den kulda....

Og når man først skulle ut så måtte den lille ha på seg et lass med klær.

Skrevet

Det sa jeg og, "håper ikke nestemann også blir sommerbarn". Nå et år og tre SA senere driter jeg i når den ungen kommer, bare den kommer snart!

Skrevet

Så herlig med sommerbarn....

Så herlig med barn i det hele....ikke alle som får det til. Hvilken tid på året barnet kommer kan da virkelig ikke spille noen rolle.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...