Gå til innhold

Normalt å prompe ved matbordet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det virkelig normalt å sitte å prompe ved matbordet når en er hjemme å bare familien spiser middag?

Jeg synes det er kjempe ekkelt, men min mann mener det er helt normalt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Njæ.. Hjemme hos oss hadde vi "full prompe- og fjertefrihet" som morfar brukte å si, men ved matbordet så viser man nå litt folkeskikk og holder det inne eller tar en tur på do;)

Skrevet

Absolutt ikke akseptabelt! Mannen min tar seg friheter ellers, men ved matbordet, der går grensen

Skrevet

Pappa gjorde det ofte i oppveksten.., og jeg klikka hver gang:)

Nei.. synes folk kan holde seg til etter en har forlatt bordet.

Skrevet

Sikkert normalt for griser. Personlig synes jeg promping uansett er en privat greie......

Skrevet

Fullstendig UAKSEPTABELT her hjemme i allefall!!!!

Skrevet

hehe så mange pripne kjærringer.... det som går inn, må komme ut...

Skrevet

Nei, ikke ved mat bordet! Æsj, hadde noen sittet å fjerta ved bordet hadde jeg mistet matlysten totalt...

Skrevet

hehe tipper du helt sikkert har sluppet en lydløs promp ved matbordet selv.. bare for prippen til å innrømme det :)

Gjest eelis+guttespire *høygravid*
Skrevet

Ikke ved matbordet, det er bare fælt.

Skrevet

ano 19.25: er det virkelig så mye kaos der inne at du ikke klarer å kontrollere deg ved matbordet.

selvom man kommer fra samme familie kan man vel respektere hverandre?

Skrevet

hva om man ikke greier å holde igjen da?

Skrevet

Nei det er ikke normalt her i hjemmet!

Vi har det ikke for vane å prompe når andre er til stede..!

Skrevet

da går du på do. hvis det skjer ofte går du til legen. alle friske mennesker klarer å kontrollere seg.

Gjest eelis+guttespire *høygravid*
Skrevet

Hvis man kjenner at det er noe på gang i buksene og man ikke greier å holde igjen, kan man forlate bordet for et kort øyeblikk. Ikke verre enn det.

Skrevet

tror ikke det er helt vanlig nei...

de fleste av oss har vel vært nødt til å slippe ut en liten lydløs en innimellom, men det er fryktlig pinlig om det blir oppdaget og ufattelig uhøffelig å slippe åpenbare promper synes jeg.

ÆSJ!

Skrevet

Skjer det så skjer det,men å sitte å prompe med vilje er ikke lov her hjemme.

Skrevet

Vi reagerer ikke på hverken promping eller raping. Tåler ganske mye før jeg mister matlysten. Er jo ikke noe som hender ofte. En og annen fjert ved matbordet kan jo skje, og det er vel ikke noe å ta på vei for?

Skrevet

Nei det er ikke normalt. Jeg hater promping innendørs gennerelt, så her i huset går man på do dersom man må prompe. Bare fordi en person må prompe skal ikke de andre i rommet måtte lide i drittlukta....

Haha mannen min var ikke enig i det, han var ikke vandt til det hjemmefra. Det var noe av det første jeg krevde når vi flyttet sammen! Æsj nei, hold lukta for dere selv! Et uhell er selvfølgelig noe annet, men da skal man si unskyld også! Mulig jeg virker veldig streng nå, men sånn er det bare med den saken!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...