MissMe*med*lillegutt Skrevet 19. september 2009 #1 Skrevet 19. september 2009 Noen andre som opplever ekstrem tørste? Jeg er så inmari tørst hele tiden.. Når jeg er ferdig med å drikke et glass, er jeg fortsatt så tørst at jeg må drikke enda mer.. Sånn pågår det igrunn hele dagen.. Til og med om natta våkner jeg mange ganger og må ha noe å drikke.. =S
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 19. september 2009 #2 Skrevet 19. september 2009 ja huff det går mangen 1/2 liter glass med isvann eller annen drikke hele dagen... Føler jeg ikke gjør noe annet enn å drikke og tisse hele dagen...
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 19. september 2009 #3 Skrevet 19. september 2009 Samme problem her og jeg drikker HELE dan lang;-)Natten å...
FrkBomst&Frø Skrevet 19. september 2009 #4 Skrevet 19. september 2009 Jaaa, jeg og! Isvann med en skive lime -mmmmingenting som er bedre!!! Kompenserer også med druer og annen frukt som har mye vann i seg. Og tisser, og drikker og tisser og legger meg, og opp for å tisse, drikke litt med det samme, tisse igjen, en slurk før jeg sovner igjen, våkner tidlig på morran med full blære... og sånn går no dagan...!
eva.anne78 Skrevet 20. september 2009 #5 Skrevet 20. september 2009 trenger klart ikke være dette, men slik enorm tørste kan tyde på svangerskapsdiabetes f.eks. en av symptomene der er veldig tørste,og man drikker litersvis,til og med på natta og er enda ikke utørst...villa sjekka det jeg vertfall...prøv å kutt ned på såkalte raske karbohydrater og sukker (eks hvetemel,ris,potet,pasta,brød).du må få stabilt blodsukker.
vannmann_81 Skrevet 20. september 2009 #6 Skrevet 20. september 2009 Jeg er veldig flink til vanlig og drikker mye vann. Etter jeg ble gravid er jeg ekstremt tørst, og spurte jordmor om dette. Hun sa det var ikke noe å være redd for, så lenge urinprøvene ikke viser sukker i urinen. Kroppen trenger med væske, så det var bare å drikke mer sa hun.
FrkBomst&Frø Skrevet 21. september 2009 #7 Skrevet 21. september 2009 Jeg kan heller ikke tenke meg at jeg har svangerskapsdiabetes. Er så flink med kostholdet atte det nesten skremmer meg selv. I helga var første gang jeg kjøpte meg en smågodtpose for å kose meg med, og vet du, her står den fremdeles bortimot urørt på bordet! Til vanlig er jeg helt koko etter godterier og søtt, nå klarer jeg nesten ingenting før jeg blir sukkerkvalm.. .. .. Jeg har også tolket tørsten dithen at kroppen trenger mer væske enn normalt, og drikker uten uro
eva.anne78 Skrevet 21. september 2009 #8 Skrevet 21. september 2009 jeg håper jo selvfølgelig dette stemmer for dere:) men diabetes trenger ikke ha med godteri bare å gjøre...mat er veldig viktig der...reagerte bare når det blir sagt at man er oppe om natta for å drikke...
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 22. september 2009 #9 Skrevet 22. september 2009 Jeg har vært oppe om natta for å drikke siden kjempetidlig i sv.skapet. Men jeg kombinerer det med tisserundene mine... Tidligere har jeg brukt drikeflaske på nattbordet, men opplever nå at kun iskaldt vann fra kjøleskapet, eller aller helst fra fryseren er det beste,så det går ikke lenger... Det er både bra og normalt at vi drikker mye. Vi skal jo tross alt transportere ut avfallsstoffer fra BÅDE oss selv og beibien...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå