-MtG- Skrevet 19. september 2009 #1 Skrevet 19. september 2009 Når det kommer en frekk liten mygg og setter seg på mine kjære barn blir jeg stående ovenfor et enormt dilemma. Skal jeg mose den eller skal jeg la være? Alternativ 1: Når en mygg skal suge blod sprøyter den inn et blodfortynnende middel som der det stoffet vi reagerer på og begynner å klø. Om myggen får suge seg ferdig vil den suge ut igjen mesteparten av dette stoffet til slutt slik at man ofte reagerer mindre. Moser jeg myggen når den sitter på mine dyrebare barn så er sjansen større for at de vil få ekle myggestikk som klør noe helt forferdelig. Alternativ 2: Hvis jeg lar være å mose myggen suger den seg stor og fet og mesker seg med mine barns blod. Når den er ferdig er den så høflig at den tar med seg kløpulveret sitt og reiser sin vei, men-ja det er et stort men... En mygg som er full av blod kan produsere ca. hundre tusen fantasillioner avkom. En mygg uten blod får bare en liten haug med barn. Så, hvis jeg slipper myggen avgårde vil den le av meg å komme tilbake med en hel bande for å ta oss. Alternativ 3: Mose myggen etter at den har sugd seg ferdig=masse blodsøl.. What to do??
Hikken Skrevet 19. september 2009 #2 Skrevet 19. september 2009 Kjøp de elektrisk smekker, så grillre du den når den er stor og feit og ferdigsugd, ikke noe søl!
-MtG- Skrevet 19. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2009 Oooooh!! Kult, skikkelig smart du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå