Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #1 Skrevet 19. september 2009 Er det greit å kjøpe vogn når man er kommet over i 2. trimester og har vært på ultralyd og vet at alt er bra, eller er det bedre å vente? Er så utålmodig, og har sååå lyst til å dra rundt å kikke på vogner og se hvilken jeg vil ha. Det er vel sånn at noen må bestilles, og det kan vel ta noen uker også?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #2 Skrevet 19. september 2009 Den store faren er over nå så du kan vel begynne å se på vogner da:) Tror jeg kjøpte min rundt uke 20.
♥Madame_Mim♥ Skrevet 19. september 2009 #3 Skrevet 19. september 2009 Jeg mener at man kan handle vogn når man har vært på ordinær ultralyd. Jeg kommer nok til å vente lenger enn det fordi jeg har fått tips om at det er romjulssalg flere steder, og jeg får ikke baby før i begynnelsen av mars, men kommer jeg over et godt tilbud før jul, så handler jeg
Musemor med tre søte små Skrevet 19. september 2009 #4 Skrevet 19. september 2009 Jeg mener man bør vente med å se på vogner til man er over i 2. trimester, og vente med å kjøpe til man har vært på UL
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #5 Skrevet 19. september 2009 Kikke kan du da vel bare gjøre. Kan ta tid å bestemme seg i jungelen også. Jeg visste hvilken jeg skulle ha før jeg ble gravid jeg så. Men kjøpte/bestilte den ikke før i uke 30 eller der omkring. Fikk den i hus 2 uker senere.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #6 Skrevet 19. september 2009 Jeg er 17 uker på vei og har nå bestilt vognen vi skal ha til vår lille
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #7 Skrevet 19. september 2009 Jeg synest det er greit å kjøpe vogn etter at barnet er født, det gjorde vi med andremann. Vi hadde ikke lenger vogn etter første. Det funka veldig fint, da visste vi mer hvilket behov vi ville ha, barnet var vel fire uker når vi kjøpte. Med førstemann kjøpte vi før, men det var egentlig helt unødvendig. Min erfaring er å ikke legge for mye penger i vogn, men jeg er heller ikke den største turgåeren.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #8 Skrevet 19. september 2009 Hva gjore dere de første 4 ukene? Ungen har godt av en tur ut hver dag og det har du også. Jeg kjøpte vogn da jeg var i uke 19 med første og da jeg var 7,5 mnd på vei med nr.2 + noen mellom der:o)
Linsy&snart 2prinsesser Skrevet 19. september 2009 #9 Skrevet 19. september 2009 Jeg synes det er helt greit å kjøpe vogn når man har vært på ul og vet om det er en eller to der inne og om alt er bra Jeg har bare to uker til termin og vi ventet til ca uke 26.. Og det var faktisk litt for lenge.. Men så hadde vi råflaks og fikk med hjelp fra BabyShop samlet sammen de forskjellige delene fra ulike butikker og fikk den siste vognen av den typen vi ville ha For vi ville ha Emmaljunga vogn, og de hadde selvfølgelig ferie i hele juli.. Og ingen ville si om den modellen vi skulle ha kom i 2010 utgave. Eller hvor lang tid det tok å produsere og å få den sendt hit etter ferien.. Det de kunne si var at det kunne ta opp til 8 uker å få den!!! Så det kommer helt an på hvilken vogn dere vil ha og om dere er nøye på at det blir akkurat den vognen dere får.. Som 17:24 sier, at det ikke er behov for vogn de første ukene er tull og tøys. Det er jo helt individuelt. Vi har hund og må ut på tur, dessuten vil jeg ut å se mennesker og å vise frem vidunderet vårt så fort som mulig Hi, hi... Jeg gleder meg til å ta med bebis ut i vognen å trille! Og vi har den fineste vognen i verden! En annen ting er jo at det ikke er sikkert du er i form til å gå på shopping den siste tiden før fødsel eller rett etterpå, så om du ønsker å være med i butikken vil jeg anbefale deg å gjøre det nå Lykke til!
Elinlita Skrevet 19. september 2009 #10 Skrevet 19. september 2009 Jeg er 17 uker på vei og har bestilt en emmaljunga. I butikken kunne de fortelle meg at det var min 4 uker ventetid på denne og de har hatt tilfeller der det har tatt 8 uker å få den inn. Vognen er bestilt til oss og vi får beskjed når den kommer inn på butikkens lager. Der kan den stå hvor lange vi vil og vi kan bare ringe dagen før vi kommer og henter den, så setter de den sammen og gjør den klar for oss. Kjempe service. Jeg tenker slik at det er greit å ha vognen stående når det er ventetid på den. Man vet jo aldri helt når den babyen kommer til verden. Nå skal det sies at vogn og bilsete er det eneste jeg har bestilt da. Mannen har jo begynt å mase om andre ting, men jeg vil gjerne vente noen måneder med det.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #11 Skrevet 19. september 2009 jeg ventet helt til 40 dager før termin. da kjøpte jeg en på salg for 1500, ordinærprisen var 6000. men jeg hadde vært og sett på mange. synes det er greit å gå rundt og kikke litt og vite hva man vil ha, men husk at du trenger ikke å kjøpe før om flere mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå