Gå til innhold

Når begynte mensmurringene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i dag fullgåtte 33 uker og mensmurringene mine begynte i denne uka, De er bare helt svake, men kjenner dem også forran i bekkenet. Har bekkenløsning også, så det kan være det. Dette er min første. Når begynte dere andre å kjenne murringen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 38 nå... å de begynnte for to dager siden å blir bare værre så håper det er noe på gang snart:) Jeg hadde svake mensmurringer ofte tidligrer som kom å gikk, disse hadde ingen effekt sa legen var bare noe som skjedde til tider!:)

Skrevet

Ja, jeg tror ikke det er noe på gang her jeg heller altså. Ville bare høre med andre :)

Skrevet

Mine begynte for ca en uke siden, dvs når jeg gikk inn i uke 39. Kjenner de tar seg opp nå, så håper det har god effekt:-)

Skrevet

For 2-3 uker siden. Er 39+5 i dag...

Skrevet

hmmm...så tidlig jeg er ute med det da...

Skrevet

Var innlagt med premature rier første gang i uke 28. Fortsatt daglige runder med mensmurringer, ikke uvanlig at noen sliter med dette i tredje trimester. Særlig typisk for flergangsfødende.

Lite å gjøre med for min del, men skal si i fra om vannet går eller om murringene blir sterkere og kommer med regelmessig intervall.

Skrevet

Kjente murringer for første gang igår. Det var ubehagelig egenlig.

Er 36+6 :)

Skrevet

Kom i uke 36, andregangs nå, hadde det ikke første gang.

Skrevet

hei, spurte litt om dette her inne i går selv. jeg er 33+4 og kjente det første gang nå i denne uka. Kan ikke huske det fra forrige gang. Regner med det er litt modning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...