Leandermamma Skrevet 19. september 2009 #1 Skrevet 19. september 2009 Er det noen som har brukt denne på sine små helt fra nyfødtalder? Er den grei og enkel i bruk og sitter babyen godt og er det lett å feste babyen i den? Er det like lett å ha den på ryggen som på magen? Er den klumpete å ha på seg? Tenkte det kunne være en grei ting å kjøpe til babyen som kommer, slik at jeg slipper å dra vognen eller bilsete med i barnehagen når eldstemann skal leveres.
Leandermamma Skrevet 19. september 2009 Forfatter #2 Skrevet 19. september 2009 Dytter denne litt opp igjen
frk Nilsen Skrevet 19. september 2009 #3 Skrevet 19. september 2009 Har kun erfraing med Manduca fra 12-13mnd. Veldig godt fornøyd Tror den funker finfint til nyfødt og. Det er nyfødtinnlegg i den. Selv hadde jeg MT fra ca 3-4mnd før jeg byttet til Manduca. Anbefaler begge deler!
frk Nilsen Skrevet 19. september 2009 #4 Skrevet 19. september 2009 Du kan gå inn på tettinntil.no det er et bæreforum. Der kan du sikkert få litt flere svar enn her
Leandermamma Skrevet 19. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. september 2009 Var inne på tettinntil.no, men da jeg klikket på bæreforum, kom det opp en stor virus adarsel på skjermen min.....
Sol + spire Skrevet 19. september 2009 #6 Skrevet 19. september 2009 Hei! Jeg har brukt manducaen fra jenta mi var ca 3 uker. Funket kjempefint. Jeg er storfornøyd med den. Synes den er veldig enkel i bruk. Også å ha på ryggen. Jeg anbefaler den! Har også en meitai som jeg bruker. Jeg klarer ikke å velge noe favoritt av de to.:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå