Gå til innhold

Spørsmål om Ellos.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg MÅ ha sko nå, men har ikke råd til å betale de for om noen uker. Kan man bestille noe fra ellos.no og få faktura? Eller må det betales enten med kort med det samme eller når man henter det ut på posten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finner du svaret på på hjemmesiden til Ellos.. :) Men de har en fakturaordning og muligheten for å søke om konto hos dem, sånn at man handler og betaler en gang i måneden. Skikkelig dumt å gjøre det, men hvis man har mulighet for å betale det ut igjen ganske snart er det jo en mulighet!:)

Skrevet

Ellos har mange finansieringsmuligheter, og rentene er ikke så veldig høye heller.

Skrevet

Det tar flere uker før man får varene, så det spiller liten rolle.

Skrevet

Jeg bestilte et par bukser hos Ellos i forrige uke. Det tok 6 dager fra jeg la inn bestillingen til jeg kunne ikle meg buksene. Erfaringen min er at det går raskt med bestillinger fra Ellos...

Skrevet

Jeg handler hos både Ellos og H&M hver måned (ja, på postordre), en sjelden gang på Sparkjøp (støvler til ungene etc) og et par ganger i året hos Sportmann og La Redoute, så tror trygt jeg kan kalle meg erfaren.. ;)

Når man legger inn en bestilling, så kommer det på ordrebekreftelsen (før man godtar) om eller event. når varene er på lager. Er varene på lager, går det 4-7 dager før man har de hjemme.

(Sparkjøp er trege, der går det uansett minst 3 uker)

Jeg har konto hos både Ellos og H&M, trikset er jo å betale med en gang, eller i verste fall så snart en kan. En fin måte å handle på, dersom man kan styre økonomien sin :)) Men kun da!!

Skrevet

Du kan søke om konto ja, jeg har det, og syns det er kjempesmart!!! Men prøver jo selvfølgelig å betale ned så fort som mulig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...