Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #1 Skrevet 19. september 2009 Hva bruer mennene deres? Hva synes dere om menn som bruker truser?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #2 Skrevet 19. september 2009 Boxer, helt klart! Jeg syns ikke det er mye pent med menn som bruker truse.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #3 Skrevet 19. september 2009 BOXER! Menn som bruker truse er ekkel! Omtrent alle australske menn bruker truse, æsj!
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #4 Skrevet 19. september 2009 Boxer her også! Jeg har faktisk aldri sett en mann i truse. Trodde det var et utdødende fenomen?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #7 Skrevet 19. september 2009 innlegget ditt minner meg om eksen. mammaen hans bor i et annet land. hver gang hun er på besøk her (minst en gang i året) har hun med seg undertøy til begge "barna" sine. sønnen på 26 og datteren nesten 30. hun kommer med bh og truse til datteren.. ekkelt, men greit nok. men også truser til sønnen :-O jeg fikk helt sjokk 1. gang jeg så det. hadde alltid lurt på hvorfor han aldri bruker boxer.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #8 Skrevet 19. september 2009 Hvorfor er det ekkelt at en dame bruker truse og bh, Anonym 15:58?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #9 Skrevet 19. september 2009 nei da, ekkelt at moren tar med til henne. datteren er gift. jeg synes det er ekkelt. har ikke noe sånt forhold til min egen mor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå