Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #1 Skrevet 19. september 2009 Hva er forskjellen? Håper noen kan svare meg på det. Vurderer å kjøpe en brukt 2006 modell på Finn.no. Den er priset til 3000,- og er veldig pent brukt,men synes dere dette er for dyrt?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #2 Skrevet 19. september 2009 Jeg kjøpte samme modellen på finn til 2600., - kanskje du kan prute litt?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #3 Skrevet 19. september 2009 Skal prøve på det Men vet du forskjellen på 2006 modellen sammenlignet med 2009 modellen? Takk for svar HI
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #4 Skrevet 19. september 2009 Aner ikke:) Er helt grønn på dette med vogner;)
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #5 Skrevet 19. september 2009 Takk for svar likevel Håper noen andre kan svare meg på akkurat det spørsmålet?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #6 Skrevet 19. september 2009 Jeg har kjøpt en 2006-modell brukt og studert den opp mot årets modeller. Finner ikke noe forskjell bortsett fra litt slitasje... Mulig det er noe jeg overser, men forskjellene er i hvertfall minimale.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #7 Skrevet 19. september 2009 Takk for svar Jeg syns også de ser veldig like ut,men til nå har jeg bare sett bilde av denne 2006 modellen
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #8 Skrevet 19. september 2009 Det er noen små forskjeller på lommene her og der på vogna, Dessuten er det et bedre og enklere system på hvordan man tar av og på dypbagen på understeller (men 2006 modellen er grei nok den også). De tidligere modellene har visstnok også ikke vært så slitesterke i gummien på håndtaket, dette er det visst gjort noe med nå. Når det er sagt kan jeg legge til at jeg har 2006 modell og er fornøyd med den:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå