Gjest Skrevet 19. september 2009 #1 Skrevet 19. september 2009 Hei, håper på noen råd i denne saken. Har en nabo som har utpekt meg til bestevenn, men jeg liker ikke disse menneskene. De er utrolig fasade mennesker, alt skal alltid være perfekt. De tar ikke fem øre for å sitte og kommentere huset vårt negativt. Det utrolige er at personen tar ingen hint på at vi er lei de. I går lekte barna våre sammen, plutselig begynner hennes å gråte og si at mitt barn hadde vært slemt. Noe som faktisk ikke var sant. Hun sa stakkars deg du har lov å være lei deg når han er slem. Da satte jeg foten ned og sa, nei mitt barn gjorde ikke noe. Synd at ditt griner, men ikke skyld på andre. Merket at barna hennes har lav toleranse. Da begynte hun med syke historier som barnet hennes hadde fortalt etter å ha vært på besøk hos oss. Er det mulig å være så korka? De mener at mange av naboene holder dem utenfor, ikke rart når de er slik. Bestemt at jeg ikke vil ha unga hennes inn her mer, hun sender de alltid ut men tar aldri noen inn til seg. Merker det koker, selv om jeg vet at jeg bare burde gi blaffen i det hele.
Patetica fåkksi Skrevet 19. september 2009 #2 Skrevet 19. september 2009 Et tips; kjøp deg en diger svart gryte, den må vært minst 80 cm. høy - gjerne mer. Lag et fint bål og sett gryta oppå. Her skal du blande tretten liter Urge (den brusen veit du, den gir fin farge), en par bokser med Cola light, fem-seks rotter, en blyant, bilder av eksen din og den nye dama hans (det finner du lett på Facebook. Bare å høyreklikke, kopiere over til din data og printe ut), roten til tre rosebusker og pels fra en kattehale. La dette koke i noen timer, server det til naboen og hun kommer til å bli en bedre person innen 72 timer. Hun vil da være den beste naboen ever. Passer på hagen din når dere er på ferie, leker med ungene dine, tar inn posten din for deg osv.
Gjest Skrevet 19. september 2009 #4 Skrevet 19. september 2009 Knall bra, takk for svar : ) Holder på å le meg skakk av heksebrygget : ) Skal tenke på det neste gang jeg får nok av disse menneskene. Får ta det hele med humor : ) Utrolig men sant kom moren til naboen og oppsøkte mannen min for å snakke om denne episoden i går. Masse syke detaljer, så mannen min spilte uvitende og sa at unger gjør så mye, man kan ikke snakke om alt. Han kom inn og bare lo av hvor tragiske de er. Ha en fin kveld : )
Gjest sug lut Skrevet 19. september 2009 #5 Skrevet 19. september 2009 Hint-frie naboer må få STORE BOKSTAVER og enkle begreper.
Tokatter_USA Skrevet 19. september 2009 #6 Skrevet 19. september 2009 Vi bygget et to meter høyt gjerde mellom oss. Livet ble så mye bedre etter det, for leieboeren vår også.
Gjest Skrevet 20. september 2009 #7 Skrevet 20. september 2009 Hehe : ) ja, det blir litt krøll når de prøver å avanserer opp : ) Kos deg i dag : ) Dagen min skal nytes med venner som tar hint og vink.
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 29. september 2009 #8 Skrevet 29. september 2009 Har også hatt problemer med innpåslitne nabounger. De kom støtt og stadig og ringte på og ville trille tur med datteren min. Problemet var bare at de ikke tok nei for et svar, hvis det ikke passet så klemte de seg inn døra og var sammen med oss inne istedenfor. Et annet problem var at de gikk inn til folk jeg ikke kjente, med ungen min! Synes sånt er ekkelt jeg. Mora deres sa bare at "jeg fikk gi beskjed hvis jeg ikke ville ha besøk" men det er jo ikke så lett da, når de sender sms/kommer på besøk hver dag... Har fått enda en baby etter det, heldigvis har den vanvittige fascinasjonen av babyer roet seg slik at jeg kan få fred.. Får jo unger fordi jeg har lyst å være med de selv! Kan man dumpe naboens unger??? Håper det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå