Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #1 Skrevet 19. september 2009 jeg fikk sjokk i dag når jeg gikk på vekta! 5kg opp på 10 dager?!?! jeg har hatt litt misstanke om mulig svangerskapsforgiftning, særlig etter siste kontroll da blodtrykket hadde økt og det var +1 på protein i urinen.. og en del magesmerter.. jordmor ville kke gjøre noe enda, men holde det under oppsyn... men nå når det øker slik på vekta, er det et viktig tegn til?? jeg blir så lei meg.. har vært nok nå har hatt det meste svineri en kan ha under en graviditet.. er bare 32 uker.. hva skal jeg eventuellt gjøre?? smertene er ikke uoverkommelige på noen måte, men vil jo babyen det beste! selvfølgelig er det lørdag å 2timer til sykehuset, om det skulle være alvorlig...
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #2 Skrevet 19. september 2009 Jeg aner ikke, men stedet å spørre er kanskje ikke her. Det går jo ann å ta en telefon til legevakten?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #3 Skrevet 19. september 2009 Høres ikke bra ut nei !! Ta deg en tur til legevakta. Lykke til !! ) (er du 32 uker så går det helt sikkert helt fint!)
fionaella Skrevet 19. september 2009 #4 Skrevet 19. september 2009 håper du er på veg til sykehuset og får en undersøkelse medre føre var en etter snar vet du .Ja jeg tror du har sangerskapforgiftnig etter va du har fortallt du har høyt blodtrykk og eggevite i urinen at , da tror jeg at du skal ta det veldig med ro dette er veldig viktig ta det med ro ikke noe anstrengelse i heletat ,og jeg tror du skulle forlange og bli laktinn ,for hjemme stresser jo en på med sitt er jo mange uker igjen men det hadde jeg for langt da tror jeg at du vil føle deg mye bedre når du er der da vil du føle deg trygg ,jeg selv har hatt dette med begge barna mine så jeg har jo en vis erfaring med dette , håper det går bra med deg
Gjest ->>- Skrevet 19. september 2009 #5 Skrevet 19. september 2009 Stikk innom legevakten og få sjekket blodtrykk og urin. Ja, det kan være preeklampsi. Det behøver på ingen måte være det.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #6 Skrevet 19. september 2009 Ring legevakt eller føden!! Høres veldig ut som om du kan ha svangerskapsforgiftning!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå