Gå til innhold

Andre offshore enker her!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere på? Klarer nesten ikke vente til han kommer hjem igjen, savner han sånn og trives absolutt best i andres selskap....

Gleder meg til å gå på jobb igjen mandag så tiden går litt...er litt trist nå:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg selv har en mann som er 4 uker på supplybåt og 4 uker hjemme..

Jeg selv er hjemmeværene med 3 unger i alderen 3, 6 og 9 år..

venter nr 4 i mars :)

Nå føler jeg at de ukene går så fort at jeg nesten ikke får tid til å "savne" han etter som dagene går fullt opp med ungene og hus..

Men nå som jeg er gravid etter 2-3 uker alene med 3 unger, så merker at jeg savner han og vil ha han hjem mye tidligere før.. Ettersom jeg synest alt er tungt nå pga bekkenløsningen min..

Skrevet

Såpass...4uker på og 4 uker av, da er du jammen tøff. Det hadde ikke jeg gått med på..Han er heldivis ikke ute mer enn 1-3uker om gangen..Vanligvis 2-4. Men savner han mye uansett, dette er vår første. Så har endel tid til å tenke på han og savne han...

Men sjønner veldig godt at du savner han, høres hardt og travelt ut slik som du har det. Men du har nå mye selskap rundt deg da :)

Skrevet

Savner han hele tiden, men dagene går mye fortere når en har barn og være opptatt med :):)

Da jeg var gravid med nr 1 jobbet han 6 uker borte, da hadde jeg enda mye større savn etter han... Da hadde jeg ingenting pg fordrive dagene med... iforhold til nå :)

Skrevet

hei

min mann er 2-4borte. gruer meg sinnsykt til han drar igjen om en uke:(

jeg er 15-5 på vei og dette er vår første.

sykemeldt er jeg oxo så tiden kommer ikke til og gå framover er jeg redd for:(

men når han kommer hjem igjen så skal vi på UL da,det gleder vi oss til. var vanskelig og får det til å passe så han kunne være med.gikk til slutt heldigvis. :)

Skrevet

Min er borte 2-4, og det går veldig greit. Vi er begge mennesker som liker litt "albuerom" rundt oss så denne ordningen passer perfekt for oss :) Kan ikke si jeg sitter og gråter fordi han er på jobb, selv om jeg selvsagt savner han til tider.

Skrevet

Hei, Jeg har en mann som jobber utenriks. Det vil si at han er borte 8 uker i strekk, og så hjemme 8 uker. Første turen han dro var grusom(midt i sommerferien da ingen er hjemme), men når jeg først fant noe å holde på med på dagene hjalp det meg voldsomt. Tror mitt beste tips er å holde deg i aktivitet, ikke bare bli sittende inne.

Men vet at det er veldig lett å bli trist og lei. Jeg kan være ei grinebøtte på kveldene når jeg savner han som mest:(

Skrevet

ja på kveldene når ungene har lagt seg, da er savnen stor...

Skrevet

Melder meg inn i klubben. Har en mann som jobber 2/4. Prøver og jobbe endel når han er borte og er flink til og besøke venniner og se på jentefilmer og kose meg når han er borte. Kos og bestemme over fjernkontrollen osv. Dette er greit i 1 uke så begynner savnet. Da er jeg liksom over halveis...siste uken går som regel sent. Det verste er og legge meg alene om kvelden...ingen og krype inntil og kose med...

Må si til slutt at det er noe en blir vandt til. Er spendt på hvordag det blir når barnet kommer. Alene hjemme med annsvaret i 2 uker! trøster meg med at jeg får maaase hjelp i 4 uker når han er hjemme. Da er han tilstede 24 timer i døgnet... Det er mye mer hjelp en de fleste med mann som har en 8 til 16 jobb.

Skrevet

8 uker på??? uff, d hadde jeg ALDRI klart. Han er MAX ute 3 uker om gangen, om han har overtidsuke, og synes dette er ALT for lenge....:( Savner han mye, men er også flink til å vere sosial, bare håper ikke vennene mine blir lei av "maset" om å finne på noe hele tiden..

Når jeg kjenner jeg er lei meg som verst går jeg turer, synes det hjelper litt på...Men synes også det er fælt å legge seg alene om kveldene, og kjedli spesielt i helgene, nå som jeg ikke kan drikke lengre..

savner han mye,men vi trenger den inntekten nå og i tillegg så trenger han friperiodene da han har mye å gjør me husbygging, gård osvosv...Setter STOR pris på å ha han hjemme, og herligt at at har fri når ingen andre har fri!

så spente på hvordan det går når babyen kommer ja..godt vi har familie rundt oss!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...