Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #1 Skrevet 19. september 2009 Har annonsert en vogn på finn. Har stått der siden onsdag. 83 har sett på annonsen, men ikke fått en tlf eller e-mail. Tror dere det er prisen?
Cat.68 Skrevet 19. september 2009 #3 Skrevet 19. september 2009 Oftest når man ikke får noe solgt, beror det på prisen. Eller at de fort havner langt bak. Kan lønne seg å betale for at annonsen vises i annonse feltet. Legg ut linken da så kan vi kanskje hjelpe deg å si om den er overpriset eller ikke. )
Gjest Skrevet 19. september 2009 #4 Skrevet 19. september 2009 Å selge ting på Finn kan ta noe tid selv om det verken er noe i veien med pris eller standard på varen. Har du sett hva andre tar for sine vogner som er nogenlunde lik den du skal selge?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #5 Skrevet 19. september 2009 Får la den ligge litt til og så kanskje gå ned i pris. Hadde ikke lyst å ha navn og adresse på dib så legger ikke ut link. ;o) HI
Cat.68 Skrevet 19. september 2009 #6 Skrevet 19. september 2009 Etter siste tids herjinger her inne, skjønner jeg deg VELDIG godt på den. Sier som vinterflickan under her. At sammenlign med lignede vogner, og vurder om du skal gå ned i pris etter det. Lykke til; )
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #7 Skrevet 19. september 2009 Takker for svar og interesse på innlegget. ;o) Håper vognen blir solgt evt gå litt ned i pris. HI.
aanonym Skrevet 19. september 2009 #8 Skrevet 19. september 2009 Se på tilsvarende vogner på Finn, så ser du ca hva slags pris du kan legge deg på. Uansett så er prisen som legges ut bare et utgangspunkt for pruting.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #9 Skrevet 19. september 2009 jeg vet ikke hvilken pris du har lagt deg på, men det er sykt mange som legger ut annonser på finn som tror folk kjøper alt! For et par dager siden ringte jeg på et bilsete som var priset til 1100 kr, brukt i 2,5 år. Samme bilsete koster 1300 kr helt nytt i butikken! Og nei, det fulgte ikke med ISOfix, det var det jeg ringte for å høre. Dumme, dumme mann!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå