Gå til innhold

Hvor lenge kan man gå med 3 cm åpning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Var på kontroll på¨sykeuset tidligere i dag ifbm. med sv.skapsforg. som er under kontroll nå heldigvis..

Legen på føden skulle sjekke hvor moden jeg var, og hun sa at hun fikk fint inn to fingre så ca. 3 cm, men at det var litt skjedekant igjen.. Ellers vet jeg fra tidligere undersøkelse at det er blitt ganske mykt:)

Noen som har vært borti dette og vet hvor lang tid sånn ca jeg kan regne med å gå før noe setter i gang??

Begynner å bli litt utålmodig..:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk en uke med 3 cm åpning med nr 2.

Skrevet

Jeg går på 9. dagen etter å ha fått konstantert 3 cm åpning og blitt strippet. Slimproppen har gått over 3 dager nå og har en del mensmurringer. men fortsatt ingen fødeaction.. Er også veldig spent på hvor lenge jeg kan komme til å måtte gå før det skjer noe...

Flere erfaringer?

Skrevet

dytt dytt:-)

Skrevet

Gikk mellom 5-6 uker jeg med 3-4cm åpning og riiimelig moden kan du si, endte likevel med at jeg måtte igangsettes to uker på overtid.

Men siden alt var så klart da så kom barnet på 4 timer... Så fikk no en kort fødsel da hvertfall :P

Skrevet

Grøss..hehe. Men godt med kjapp fødsel iallfall:-)

Skrevet

Jeg gikk 5-6 uker med 3 cm åpning og var helt moden. Men tror nok dette er ett unntak. Da jeg fikk konstantert dette på føden fikk jeg beskjed om at det mest sannsynlig ble fødsel i løpet av maks 2-3 uker. Men så må de sies at jeg fikk riehemmende drypp (i uke 34) ett døgn, og var deretter sengeliggende frem til uke 36. Snuppa kom 6 dager før temin. ;-)

Uansett, lykke til!

Skrevet

Hmm... Er det ved 5 cm man pr definisjon er i fødsel da, eller?

Hadde du også masse menssmerter i alle disse ukene?? Jeg har menssmerter nesten hele tida jeg, og holde på å bli gal av dette etter to dager;) Hehe... Utholdende, jeg??

Skrevet

Ved 4 cm åpning og (regelmessige?) rier regnes man i aktiv fødsel :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...