Bolla og lille rosin Skrevet 19. september 2009 #1 Skrevet 19. september 2009 Hei Var på kontroll på¨sykeuset tidligere i dag ifbm. med sv.skapsforg. som er under kontroll nå heldigvis.. Legen på føden skulle sjekke hvor moden jeg var, og hun sa at hun fikk fint inn to fingre så ca. 3 cm, men at det var litt skjedekant igjen.. Ellers vet jeg fra tidligere undersøkelse at det er blitt ganske mykt:) Noen som har vært borti dette og vet hvor lang tid sånn ca jeg kan regne med å gå før noe setter i gang?? Begynner å bli litt utålmodig..:/
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 19. september 2009 #2 Skrevet 19. september 2009 Jeg gikk en uke med 3 cm åpning med nr 2.
(-: Ida&Tilde sin mams :-) Skrevet 19. september 2009 #3 Skrevet 19. september 2009 Jeg går på 9. dagen etter å ha fått konstantert 3 cm åpning og blitt strippet. Slimproppen har gått over 3 dager nå og har en del mensmurringer. men fortsatt ingen fødeaction.. Er også veldig spent på hvor lenge jeg kan komme til å måtte gå før det skjer noe... Flere erfaringer?
Banshee Skrevet 19. september 2009 #5 Skrevet 19. september 2009 Gikk mellom 5-6 uker jeg med 3-4cm åpning og riiimelig moden kan du si, endte likevel med at jeg måtte igangsettes to uker på overtid. Men siden alt var så klart da så kom barnet på 4 timer... Så fikk no en kort fødsel da hvertfall
(-: Ida&Tilde sin mams :-) Skrevet 20. september 2009 #6 Skrevet 20. september 2009 Grøss..hehe. Men godt med kjapp fødsel iallfall:-)
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 20. september 2009 #7 Skrevet 20. september 2009 Jeg gikk 5-6 uker med 3 cm åpning og var helt moden. Men tror nok dette er ett unntak. Da jeg fikk konstantert dette på føden fikk jeg beskjed om at det mest sannsynlig ble fødsel i løpet av maks 2-3 uker. Men så må de sies at jeg fikk riehemmende drypp (i uke 34) ett døgn, og var deretter sengeliggende frem til uke 36. Snuppa kom 6 dager før temin. ;-) Uansett, lykke til!
Bolla og lille rosin Skrevet 20. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 20. september 2009 Hmm... Er det ved 5 cm man pr definisjon er i fødsel da, eller? Hadde du også masse menssmerter i alle disse ukene?? Jeg har menssmerter nesten hele tida jeg, og holde på å bli gal av dette etter to dager;) Hehe... Utholdende, jeg??
Svipa & lilleplutten Skrevet 20. september 2009 #9 Skrevet 20. september 2009 Ved 4 cm åpning og (regelmessige?) rier regnes man i aktiv fødsel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå