Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #1 Skrevet 19. september 2009 jeg skal i dobbelbursdag i kveld marerittet er jo som vanlig, hva søren skal man ha på seg?? Det er sjelden jeg får mulighet til å "stase" meg opp litt, så må nesten benytte anledningen. Eneste forslaget jeg har nå er: støvletter (sorte), strømpebukse (sort blonde eller vanlig?), sort kort skjørt og en rød enkel topp. høres det greit ut? jeg er slank og med former på de rette stedene
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #2 Skrevet 19. september 2009 Høres greit ut, men dropp de blondestrømpebuksene, - det ser så hoochie ut.
flotteolga Skrevet 19. september 2009 #3 Skrevet 19. september 2009 Høres veldig pent ut=) jeg ville gått for vanlig strømpebukse, hvis sort blonde ville jeg hatt sort topp også!!! kos deg masse i kveld!!!
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #4 Skrevet 19. september 2009 ok - vanlige strømper takk! hi
♥Madame_Mim♥ Skrevet 19. september 2009 #5 Skrevet 19. september 2009 Hører veldig fint ut! Men er enig med de andre om å droppe blondene. Med støveletter, rød topp, kort skjørt OG blonder, er det risiko for at du blir seende litt billig ut.. Men dropp blondene og du blir kjempefin
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #6 Skrevet 19. september 2009 takk ) jeg var redd det kunne bli litt "over the top" med blonder, så da blir det vanlige sorte helt klart! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå