Tonita Skrevet 19. september 2009 #1 Skrevet 19. september 2009 la husarbeidet ligge og heller gjøre "hyggelige" ting? Driver å øver meg litt på det, men det er neimen ikke enkelt! Gode tips mottas.
wirre;o) Skrevet 19. september 2009 #2 Skrevet 19. september 2009 jeg er kanskje litt i flinkeste laget til det... - skippertaksmetoden fungerer bra!
PopUp Skrevet 19. september 2009 #3 Skrevet 19. september 2009 Klarer ikke helt å slappe av når det flyter her i huset..... Er absolutt ikke petimeter eller har ryddemani eller noe sånn, det er alltid to-tre rom som trengs grundig rydding! Så, om jeg hadde blitt flinkere til å rydde der og da, så hadde jeg også kunnet kose meg mer, hehe...
Gjest Skrevet 19. september 2009 #4 Skrevet 19. september 2009 Ja, kjempeflink. Jeg hater husarbeid, så det er mye som blir prioritert før det :-) Synes det er kjempeenkelt jeg, og godt tips ... gjør det du har lyst til og kos deg med det!
Makko med to små gutter Skrevet 19. september 2009 #5 Skrevet 19. september 2009 Er super flink til det ja! Heller motsatt her i gården, prøver å være flink til å gjøre noe før jeg slapper av ;-)
Kaffemocca Skrevet 19. september 2009 #6 Skrevet 19. september 2009 Det greier jeg bare hvis jeg går ut av huset ogfinner på noe annet så jeg ikke ser det:-p Ellers må jeg være så skutt at jeg såvidt greier kreke meg i seng..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå