Gå til innhold

Hvilken termindato stoler dere mest på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Deres egen etter mens eller ul?

Jeg har født nærmest mens de to andre gangene. Har lyst å stole mest på min egen, da ul er 1 uke seinere he he

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så heldig at mens- og UL-termin er samtidig :)

Skrevet

Har to barn fra før. Med begge har UL termin blitt flyttet frem 5 dager før menstermin. Har født dagen før UL termin og på UL termin de to gangene, så jeg stoler på UL!.

Skrevet

Jeg stoler på tidlig ul termin, det stemte på dagen sist gang, 5 dager før ordinær ul termin;)

Denne gangen har jeg tidlig ul termin 8/12 og ordinær ul termin 18/12...Så jeg håper at tidlig stemmer denne gangen også, noe jeg absolutt tror at den gjør også;)

Skrevet

tidlig ul ordinær ul? Har tatt en del ul, men bare en på sjukhuset.

Men alle barn er jo ikke like store på det tidspunktet. Denne gangen fikk jeg ikke ul før i uke 21 eller noe sånt. Synes det er ganske seint. Sist ble termin flyttet bare 2 dager og jeg fødte derfor 2 dager før min termin og 4 før ul he he.

Uansett så kommer dem vel når de føler for det =)

Skrevet

På ul i uke 8, ble jeg fremskyndet fire dager, og på ordinær ble termindato satt en dag over min egen mensdato, så ganske likt;)

Skrevet

Jeg fikk to tidlige ul er i uke 8 og 12 og fikk 17/1 på begge de to...Når jeg da i uke 19 skulle på ordinær ul så ble jeg satt tilbake med 5 dager til 22/1..Men gutten kom 17/1;)

Skrevet

Tja... forrige gang hadde jeg menstermin 5.sept ifølge fastlegen som ikke ville høre på hvor lang syklusen min var. Jeg regnet ut til 10.sept. UL-termin blei 19.sept og jeg fødte 25 sept. Stort sprik. Så gudene veit hva det blir denne gang...

I år er menstermin 23.sept og UL-termin 27... Spennende - bare det ikke kommer på dattera mi sin bursdag 25.... ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...