Gå til innhold

Hvilket servise samler dere på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har fullt i Wedgewood Edme, men tenker nå å begynne å samle på ett nytt litt finere og heller bruke Edme til hverdags. Er bare litt usikker på hvilket vi skal gå for..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

silver paisley til middag

så husker jeg ikke hva kaffe serviset heter, den er helt hvitt med sølvkant rundt, og litt "gammeldagse" kopper til..

masse fint å velge mellom...

Skrevet

Samler ikke på noen nå, men kunne tenke meg å begynne å spare på ett av disse juleservisene snart.

ellers synes jeg faktisk at det til Ari Behn er litt fint. Ja huff, litt flau over det egentlig. Sikkert mange som er imot meg nå.... hvor er anonym knappen.. hehe

Skrevet

Vi har også Silvar paistley. Både til middag og kaffe. Kjempe fint :D

Skrevet

Vi bruker IKEA 365+ til hverdags og fest. Helt hvitt. Hva skal man med et servise man er redd for eller som ungene ikke får lov til å bruke? Hva er poenget med noe som stjeler ekstra plass?

Alle i vår familie spør oss til stadighet, og svaret er det samme; nei takk, vi vil ikke ha noe. Missforstå meg rett. Jeg disser ikke dere som synes sånt er hyggelig, men etter min mening er det nok kanskje litt unødvendig.

Skrevet

Vi har grey pearl til fint, middagstallerkener, terrin og serveringsfat. med fleur glass, rød, hvit og farris. Husker ikke hva bestikket heter, men det vi synes det er veldig fint. Noe hardanger-greier. :) Kaffeservise er arvegods, et til sånn "alminnelig søndag" og et til 1. juledag. :) Jeg synes det skal være forskjell på hverdag og fest, så jeg gjør en del ut av dette. Vi fikk servise i bryllupsgave, så mye var gjort der. Ønsker suppeskåler i samme serie da. :)

Skrevet

New Wave fra Villroy & Boch.

Skrevet

Kongleserviset designet av Peer Spok for Magnor Glassverk. Har middag, kaffe og en del glass i denne serien. Men det brukes masse - og når det dekkes med dette serviset så får barna også. Har det for at det skal brukes - og skulle et glass knuse så er det bare en ting, ikke verdens undergang.

Skrevet

Vi har Manoir fra villeoy & boch.

Skrevet

Vi har til 12 stk i Porsgrunn Nathalie. Hvitt med sølvkant, veldig fint:)

Har det samme i kaffeservie:))

Stort sett hele service er kjøpt på 40% på Hadeland Glassverk som 2 ganger i året har salg.

Guud så mye vi har spart på både service og Tangen glass..Helt supert!Moro å ha fine glass og service når man skal ha gjester!

Skrevet

Vi har også porsgrund Nathalie, både kaffe og middagsservice til 12 personer.

Synes det er kjempefint og tidløst service

Skrevet

Vi samler på extreme platinum. Firkantede tallerkner. Skikkelig fint!

Skrevet

Ingenting.. Er ikke samletypen! :) Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...