Gå til innhold

Har dere hørt dette i Norge?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi tenker på navn og syns Miley er fint. Men vil da gjøre det norsk ved å skrive det Mayli. Har dere hørt dette bli brukt i Norge? Kommer opp at 3-2-1 eller ingen heter dette. Hva syns dere om navnet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Månefuglen +2imagen
Skrevet

Jeg tenker Hannah Montana med engang :)

Skrevet

Hehe jeg tenker også på Hannah Montana. Navnet er fint, men jeg ville beholdt det som det var og ikke fornorsket det...

Skrevet

Jeg har ikke hørt Miley her hjemme,

men jeg har hørt Mayli og kan ikke si atjeg synes det er et pent navn.

 

Slitsomt for et barn og måtte rette på måten navnet blir uttalt og skrevet.

Skrevet

Har du det fra Hannah Montana?

Du vet at henne ikke engang heter Miley men Destiny.

Miley ble et kosenavn ettersom faren hennes syntes at hun alltid var så blir. Smiley = Miley.

 

Liker ikke navnet på en som skal vokse opp i skandinavia, men i USA ville det jo funka.

Skrevet

Jeg likte det jeg. Kjenner en jente som heter Majlinn - ligner litt. Jeg ville valgt norsk skrivemåte.

Skrevet

Ja ideen er jo fra hannah montana,men ikke fordi hun heter¨det. Vet det kommer fra at faren ga henne det som klengenavn etter smiley fordi hun smilte så mye. Jeg liker å høre navnet,men ikke skrivemåten. Vil ikke ha Miley så lenge vi bor i Nroge og har prøvd frem til både mayli, maily, majli, majly osv. Liker egentlig ingen av de skrivemåtene heller,men syns navnet er fint. Hadde vært mye lettere om vi bodde i usa!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...