Gå til innhold

Hvilke planer har dere for denne lørdagen da?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen er bortreist på jobb og vesla er hos faren sin i helga, så her er jeg helt alene for første gang :o Hehe..

Sov lenge idag, lagde meg god frokost og så har jeg gått meg en tur på en times tid:)

Dusjen venter og jeg skal ha et lite hjemmespa:D Farging av bryn, masse god krem osv.

Så skal jeg på butikken UTEN barn og handle inn for neste uke:)

Så kommer kvelden, tenkte å lage meg nachos og kose meg med masse smågodt i håp om at det er noe bra på tvn ikveld:)

God helg til dere alle!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DET er ekte luksus det.

Jeg hadde planer om en skikkelig fest, men det ser dårlig ut med tanke på oppmøte fra de andre deltagerne.

Men jeg skal uansett nyte "barnefri"-timene fra klokken 15.00 i dag og frem til i morgen når jeg våkner og har melkespreng så jeg sikkert kommer til å tru at jeg dør.

Skrevet

Hadde en koselig morgen men jenta mi.. Mannen er opptatt med jobb i hele dag..

Nå har vi vært og shoppet litt. Er hjemom for å skifte til barneselskap..

Blir koselig.:-)

Skrevet

Her er alle tre barna hjemme så blir litt annet opplegg;)

Har allerede vært på åpen dag på brannstasjonen;) Bra opplegg, men litt skuffet ble barna da de hadde sluttet med brannbiltur for barna Det har de hatt i alle år, men nå kunne de ikke mer pga påbud om barnaseter til alle barna....

Men ellers fikk de jo sett på brannslukking, spist pølser, gått rebusløp osv så de var tross alt fornøyde!

Nå sover minstemann og jentene er i gata og leker;)

Mannen min skal ut å handle og kjøpe hundebur til lille snuppa som kommer på mandag!! Jentene vet ikke om at vi skal få valp så vi må gjemme buret sammen med hundeleker, hundefòr og alt annet i kjelleren;)

Ellers skal vi bare ta det med ro i dag og nyte det fine været!

Skrevet

Høres ut som en koselig dag ja:D

Åhh, jentene blir sikkert kjempeglade for en hund da, så gøy!!:)

Skrevet

Åhh, så dårlig gjort da:(

Men du må prøve å kose deg uansett og nyte timene:) Prioritere deg selv litt!

Hehe, kjenner til denne melkesprengen ja:p

Skrevet

Vi skal i 30-årsdag, surprise-party for en venninne av oss. Først husarbeid (for det blir det ikke gjort noe av i morgen! :P), så stelle oss, få ungene til barnevakten og avgårde til fest! :D

Skrevet

jeg skal gjøre oppgave i hele dag og i kveld skal jeg møte en venninne.

gleder meg vilt til å bli ferdig med denne oppgaven...hehe

Skrevet

Jeg skal på date med mannen :-)

Skal iveg og se Dagfinn Lyngbø.

Men før det skal vi servere barnevaktene (bestisene) moussaka.

Blir nok en bra ettermiddag/kveld.

Skrevet

Vi har vært på åpen dag på brannstasjonen! Storebror m/ pappa og kompis kjørte brannbil, hurra! :)

Nå sover guttene mine, men det blir nok action igjen ganske snart.

Det hørtes VELDIG deilig ut med en alenehelg! Kos deg masse! :)

Skrevet

Vi har vært på bygdas dag hvor de fikk ri, leke, se på dyr ol. Også var vi innom brannstasjonen hvor de fikk kjøre brannbil, spyle med den store slangen, gå rebusløp, boller, brus og brannmannhjelm:-) Også rakk vi innom butiken for lørdagsgodt før jeg måtte stikke på jobb hvor jeg er nå. Gutta er hos naboen imens og når jeg kommer hjem skal vi spise lasagne med dem. Ikveld skal jeg ha date med sofaen, samboern min er på guttetur så da skal jeg nyte stilheten:-)

Skrevet

Åh... Tingeling, det hørtes jo helt NYDELIG ut!!! NYT det!!!

Her har sambo fri, og vi har vært en tur ute å gjort noen ærender. Hadde lova guttungen Rorri bil, så vi har vært å kjøpt det. Også har jeg vært på babyshop å kjøpt litt ull. 20 % nå ;) Så har vi vært på brannstasjonen, der guttungen og jeg har kjørt brannbil! ;) Stor stas!

Nå måtte vi hjem for snuppa måtte sove litt.. også sovna guttungen på vei hjem også.. så nå sitter han i bilen rett utafor her å sover ( utgangsdøra åpen.. og han står to meter fra døra.. så hører han godt.. vindu oppe og titter stadig til han.. hvis dib politiet var på ferde).. mens snuppa står i carporten..

Etterpå blir det vel en tur opp i bhg her å leke litt, så handle litt til i kvelde. Deilig å ikke ha noen særlige planer!! ;)

God mat og film i kveld!

Ha en strålende kveld tingeling , nyt det!!

Gjest Månefuglen +2imagen
Skrevet

Idag har vi vært og handlet :-)

Skal lage middag snart og så blir det å slappe av...

Skrevet

har nettop satt ett sukkerbrød i ovnen så her skal det bakes marsipan kake for en god vennine som skal ha dåp i morgen :)

etterpå skal jeg lage hjemmalaga deilig lasange som skal nytes sammen me to av mine søstere og mamma.

mamma skal være barenvakt her i kveld men vi andre skal på kino og se jenta som lekte meg ilden :D glede meg!

Skrevet

Hehe, kose deg masse :o)

Her i huset har jeg hatt en dårlig natt. Daniel sto opp ca 0920.

Han fikk mat og så på tv. Jeg dusjet også reiste vi opp til Jessheim for å se på brannbiler.

Hadde en lang butikkhandel på Rema med en snill gutt som hentet masse ting og var blid :o) Han fikk en traktor siden han var så snill, hehe ;o)

Kom hjem for en halvtime siden og jeg slapper av siden jeg ble litt dårlig (kvalm og smerter i magen) og samboeren + Daniel og naboen har dratt på en skogstur med hunden!

:o)

De kommer til å bli borte en liten time, så jeg skal slappe av!

Når de kommer er det tid for å si til samboeren: Sorry! Jeg glemte melk.. Også må han ut og kjøpe det, stakkars..

Når han DA kommer tilbake skal vi spise middag (kylling, kyllingsaus, ris og salat) for så å spise godteri med gutten :o)

Når han skal i seng skal jeg enten sove også eller se på en film før jeg legger meg.. =)

Det er første dagen på 2.5uke at jeg har vært blant folk igjen, men.. Merker at jeg ble sliten etter bare 40min og vi var ute i 2timer, hehe ;)

Kos deg som barnefri og gubbefri ;o)

Skrevet

Vi har vært på åpen brannstasjon idag, og så hatt ukes handelen.

Nå slapper vi av. Skal lage noe middag til guttungen snart, så tar vi en brødskive sammen med ham mens han spiser. Vi skal ha biff etter han har lagt seg

Skrevet

Vel... Jeg sitter her, gravid og med svineinfluensa.. Har dessuten bekkenløsning med gangvansker, så jeg har stabla meg opp i sofaen med dagens aviser.. ;)

Gutta mine på 2 og 6 er på bursdag til deres 3mening som blir 7. Så de og mannen kjørte hjemmefra i 11-tida, og er vel hjemme til rundt barne-TV.. (Tar 2 timer å kjøre hver vei.)

I kveld skal jeg prøve å kose meg litt med mannen min, selv om formen nok kunne vært bedre... Regner med at han lager noe god mat til oss, også kikker vi film eller TV. Gode, snille mannen min! :)

Skrevet

Høres ut som dere har hatt en fin dag så langt:) Sikkert stas å se på brannbilene kan jeg tenke meg :D

Middagen deres hørtes kjempegod ut:D

Ta vare på deg selv og kos deg den stunden de er ute du også:)

Skrevet

♥2små♥1rosa&1blå♥ takk for det, og dere får ha en kjempefin kveld også:)

Lørdager er fine dager!:)

Skrevet

Vi har vært ut å gått tur, vært på åpen brannstasjon:) gutta storkoste seg, spylte med slange, var opp i stigebilen og kjørte brannbil:) så no slapper vi av litt før vi skal en tur på butikken. så blir d hjemmekos med barne tv,snoop osv. Jeg og mannen skal kose oss me go mat og godis når gutta er lagt.. vist han holder seg våken da, ligger på sofaen å snorker nå etter gårdsdagen fylletur.

Skrevet

Sønnen min og jeg har vært og handlet mat og drikke til neste uke. Jeg har vært hos frisøren. Jeg er sliten, så etter at sønnen min sovner i kveld, skal jeg sitte på sofaen og tillate meg å føle sinne og sorg over min mann som flyttet inn hos en annen kvinne og hennes barn for en uke siden. Tror det er bra for meg å være litt sint.

Hvis jeg har ork til det, skal jeg begynne på Jo Nesbøs "Panserhjerte", som jeg til min glede fant i butikkene i dag, trodde jeg måtte vente til tirsdag.

Skrevet

Vi har vært på åpen brannstasjon:) Nå er barna og pappaen ute og leker, mens jeg er inne og pleier meg selv. Er syk:(

I kveld skal vi kose oss med kyllingvinger og ta det med ro;)

Skrevet

Gled deg til Dagfinn Lyngbø. Showet hans er veldig morsomt,,;-.)

Skrevet

I dag har vært en nydelig dag, bare jeg og ungene. Pappaen er på besøk med en kompis hele helgen og jeg nyter det, hihi.

Vi har vært mye ute i dag, shoppet litt, kjøpt is, sykkeltur og lekestund i barnehagen.

Eldstejenta er på besøk med farmoren nå og skal sove der. Nabojenta skal sitte barnevakt for minsten, så jeg skal ha meg en tur ut i kveld:)

Gleder meg til å pynte meg litt og komme meg ut dørene men tror ikke jeg skal bli så sen, må jo tidlig opp med minsten i morgen.

Håper dere får en fin kveld alle samme:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...