Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #1 Skrevet 19. september 2009 Jeg går på ppiller. Men siste mnd har jeg "slurvet" litt. Dvs to ganger har pillene blitt tatt mer enn 12 timer for sent. Men. JEg ønsker likevel å forskyve mensen som jeg nå skal ha om ca en uke og lurte da på om en g.test blir positiv/negativ som den skal hvis jeg tar den uten at jeg får mensen? jeg antar jo at det ikke har noen betydning, men noen som vet dette sikkert?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #2 Skrevet 19. september 2009 En graviditetstest blir kun positiv om man er gravid. P-piller eller andre ting kan ikke påvirke testen å bli positiv. Men husk at du når du tar piller for sent eller forskyver mensen kan bli gravid.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #3 Skrevet 19. september 2009 Ja. Det vet jeg jo. Derfor jeg vil ta en test etter den uka jeg forskyver. tilfelle det har gått galt når jeg har glemt pillene så vil jeg vite om jeg er blitt gravid slik at jeg kan slutte å ta pillene. Hvis ikke kan jeg jo risikere å spise ppiller og da hormonene en hel mnd før jeg ev finner ut om jeg er blitt gravid. Jeg bare lurte på om testen kunne bli falsk negativ pga hormonene i ppillene. Ser jeg er litt rotete i formuleringen min. Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå