Gjest Skrevet 19. september 2009 #1 Skrevet 19. september 2009 Normalt? Syns virkelig den magen kunne kommet litt snart nå! Har et barn fra før, og også da kom magen veeeldig sent. Men denne gangen har jeg liksom ikke antydning til mage engang, og merker ingenting på klærne heller foreløpig. Ikke trange, nyvaskede dongeribukser engang! (For all del, siden jeg har en god bilring på magen, skjønner jeg jo at det ikke blir like lett og fort synlig som dersom jeg hadde hatt en fullstendig flat mage. MEN, dét forklarer jo ikke hvorfor jeg ikke merker magen på klærne!) Andre som er mageløse som er like langt (lenger?) på vei..?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #2 Skrevet 19. september 2009 Viste ikke jeg hadde mage før jeg var i ca uke 22 ...
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #3 Skrevet 19. september 2009 Jeg ble ikke trodd da jeg sa jeg var gravid i uke 25, da syntes jeg selv at jeg hadde litt mage naken foran speilet, men med klær på syntes ingenting. Den kom etterhvert da, en søt liten fotball. Noen virkelig høy-gravidmage fikk jeg aldri, men det var egentlig like greit;)
Gjest Skrevet 19. september 2009 #4 Skrevet 19. september 2009 Nei, fikk vel egentlig aldri "skikkelig" mage forrige gang jeg heller, så kan jo tenkes at det samme skjer denne gangen! Men syns da å huske at jeg kunne merke litt selv, når jeg tok på magen min!? At det ikke var HELT som før... Denne gangen er det virkelig ingenting der, akkurat like flatt (haha) som før..... Hmm...
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #5 Skrevet 19. september 2009 Jeg var rundt 4 måneder på vei med første, og var på ferie i "syden". Gikk jo da så klart i bikini. Far var så stolt over at vi var gravide, at han måtte jo fortelle dette til alle og enhver;) Men INGEN trodde jeg var så langt på vei som han sa. Ikke en sjel. At jeg var gravid, var nå så, men ikke så langt. For magen var faktisk HELT flat, og da snakker vi flat, jeg så hoftekammene stikke ut selv. Jeg gikk til og med med vanlig dongeribukse på 5 månederskontrollen, uten at den strammet. Men da så jeg selv at der var en bitteliten kul der:) Dette var som sagt med nr 1....... Nr 2 er en heeeelt annen sak...... Da var det magen og puppene som gjorde at jeg fikk mistanke, kan en si....
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #6 Skrevet 19. september 2009 læreren min spurte meg om ikke magen skulle komme snart. . da var jeg litt over 5 mnd på vei veldig greit at magen ikke kommer tidlig da
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #7 Skrevet 19. september 2009 Min mage poppet ikke frem før uke 26 :c/ hadde venta lenge da
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #8 Skrevet 19. september 2009 Jeg er i uke 24 og har fremdelses ikke noe mage.. Vær glad for det du, jeg fikk beskje av legen min at da måtte jeg ha gode magemuskler Synest heller litt synd på de som må gå med den store magen fra 3-4 mnd, jeg kan fortsatt gå med buksene mine og slippe de mamma buksene ikke kjenner jeg noe i ryggen og jeg kan være meg selv om jeg er så langt på vei.. Småen sparker og vokser som bare det så alt er fint
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #9 Skrevet 19. september 2009 Magen min har med begge barna mine vært flat frem til uke 30.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå