Gå til innhold

Drømmer mye om babyen nå!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt måtte jeg sjekke at jeg ikke hadde fått den. Drømte at det var hjemmefødsel 3 uker før terminen. babyen kom rundt ett- natt til en lørdag. Veide 3200g, var gutt og vi kalte han william av en merkelig grunn.. hehe. Vi vet ikke kjønn og er langt unna for å bli enige om navn! Er kun i uke 31. Var stresset da jeg våknet. Jeg fikk ikke til noe. Klarte ikke kle på babyen, og barnevognen bare vippet bakover når vi la han oppi der. Merkelige greier!

Drømmer mye om dagen. Noen ganger er det ei lita jente, andre dager roper de: "Det ble en gutt!" Like glad for begge deler da:) Kanskje det er en til inni der som de ikke har sett..hehe.. siden det stadig vekk er begge kjønn jeg drømmer om..haha. Er førstegangs forresten.

Flere med merkelig drømmer om dagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe :) Jeg er 33+5 nå og drømmer masse jeg også. I natt fikk jeg også en liten gutt, men FYYY så stygg.... *grøsse* Jeg skammet meg sånn for å vise frem. Følte meg begredelig når jeg våknet over at jeg ikke kunne godta at han så slik ut, før jeg forstod at h*n fremdeles lå trygt og godt inne i magen ennå :) *phu* Men drømmer om den lille stort sett hver natt nå.

Skrevet

Jeg drømmer egentlig ikke så mye om babyen, men har gjort det noen ganger. Forleden drømte jeg at jeg hadde hele TO babyer inni der, der den ene var så stor som den jeg har, mens den andre var bitteliten, som et eple. Hm.

Skrevet

Jeg har drømt usedvanlig lite om babyen, og nå er det kun 3 uker til termin. Drømte litt om babyen før ordinær ultralyd. Ene gangen fødte jeg et lite lam. Det var nok fordi vi hadde masse lam springende på et jordet utenfor huset, som jeg ble helt forelska i. hehe, det var hormonene sin feil altså ;)

Så drømte jeg litt om rosa og blå helsepledd. Sikkert fordi jeg var spent på kjønn.

For et par uker siden drømte jeg at jeg kunne se konturene av ansiktet til babyen gjennom huden på skuldra mi. Jeg ble så lei meg, for det var en utrolig stygg unge.

Nå drømmer jeg bare masse andre rare drømmer, som at jeg barberte av meg håret på hodet ved et uhell, tapte på 1.brettet på supermario bros 1. Altså ingenting som er i nærheten av fødsel og baby.

:)

Skrevet

drømte at babyen kom ut nå i uke 36, og det var en gutt, han hadde mørkt hår og masse tenner og var aldeles nydelig, kan ikke huske jeg har sett en så pen unge før, også lo han,en deilig latter hele tiden men vi venter ei lita tulle så skjønner ikke dette, men herregud for en nudelig unge

Skrevet

Drømt lite om babyen eg og, men i natt drømte eg at han va HEILT lik faren.. Hehe, ikkje som barn, men sånn som han ser ut no.. Altså, et babyformat av sambo.:D Hoho, men ellers lite drømmer, og er berre tre veke igjen så kanksje det ikkje blir så mange babydrømmer på meg

Skrevet

Uff, jeg drømte også om hjemmefødsel for noen dager siden. Og at jeg tok imot babyen selv, på kjøkkenet til bestemor! Det var skikkelig ekkelt.

Har hatt hele to drømmer om babyen så langt i svangerskapet. I den andre drømmen, som jeg hadde helt i begynnelsen, glemte jeg igjen babyen på et cafétoalett, og så ble den bortført av en husky :(

Skrevet

< glemte jeg igjen babyen på et cafétoalett, og så ble den bortført av en husky :>

LOL=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...