Gå til innhold

spark nedover

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som synes det er ganske ubehagelig når babyen sparker rett nedover. føler av og til at hun er på vei ut av underlivet mitt og blir sittende å krysse beina. veldig merkelig følelse. Føler hun ligger så veldig langt nede, er dette normalt? fler som opplever det samme?? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, ja dette har jeg også hatt siden uke 22;) var jo redd for at hun kunne sparke seg ut, så hardt som hun sparka/slo der nede. Hun lå i tverrleie da det var på det verste. Nå har hun snud seg litt bort fra å sparke rett i åpninga- men treffer godt på urinblæra i flekkene..!

det er nok helt normalt at de kan ligge langt nede, selv om jeg ved mine tidligere svangerskap har hatt dem høyt. det kommer vell bare an på hvilket leie de legger seg i?

Skrevet

hehe, godt det ikke er bare meg. merket det ca samme tiden som deg de første gangene. Trodde de snudde seg hele tiden der inne jeg? Gleder meg til hun snur seg litt og sparkene kjennes litt lenger oppe :-)

Skrevet

jepp :) har en liten en som ligger nedover å sparker. Ikke akkurat veldig deilig i grunn..... De siste dagene har han snudd seg og sparker rett under navlen. Har hatt de dagene hvor det kjennes ut som om han sparker meg rett på skambeinet. Da har jeg vel rykka med på de sparkene han gir fra seg :) Men han sparker rundt og overalt om dagen nå. så blir vanskelig for samboeren å kjenne noe stakkar :)

Skrevet

Det var godt å høre at flere opplever det samme! Opplever også enkelte dager at min lille prøver å sparke seg ut av underlivet. Dette er mitt tredje barn, men jeg kan ikke huske at jeg opplevde dette i mine to første svangerskap. Men det har sikkert med hvordan babyen ligger inni der. Var litt ekkelt første gang jeg kjente det, men nå har jeg slått meg til ro med at det sikkert er helt normalt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...