Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #1 Skrevet 19. september 2009 Jeg bestilte privat UL for en stund siden, da jeg var i 1. tri, grunnet tidligere SAer... fikk da ikke time før 18.sept... altså i går... var der og fikk vite at jeg venter en liten gutt:) (noe jeg har hatt følelsen av selv og håpet litt på ) men så har jeg fått innkallese på ordninær UL i posten og den er til tirsdag,altså 23. sept. Skal jeg avlyse eller reise på den?? får ikke bestemt meg..... Jeg fikk ingen bevis på at det var gutt, og hun kunne ikke vise oss tissefanten heller... så jeg har på en måte lyst å reise for å se om jeg kan få et bevis/bilde på at det virkelig er en gutt.... hva ville dere gjort???
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #2 Skrevet 19. september 2009 Den ordinære UL er da gratis, så hvorfor ikke dra?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #3 Skrevet 19. september 2009 er jo bare å dra på den ULen den skulle du jo hatt uansett!
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #4 Skrevet 19. september 2009 Du bør jo selvfølgelig dra på ordinær ul! De sjekker andre ting enn bare kjønnet der som er viktig, så av den grunn bør du dra.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #5 Skrevet 19. september 2009 Jeg hadde garantert dratt på den u.l. også !! ) Er koselig med u.l. når alt er i den skjønneste orden. Hvordan kunne de si at det var en gutt, dersom de ikke kunne "vise" det da ?? Lykke til !!
*SmurfeMamma* Skrevet 19. september 2009 #6 Skrevet 19. september 2009 hun sjekket alt annet også altså målte begge lårben, overarmene og underarmene, hode, mage, og hun sjekket vann i hode, ganespalt, målte lillehjernen, sjekket blæren, magesekken, hjerte og ryggraden... og hun skrev ut et sjema jeg kunne ta med til legen min... så det ble vel på en måte som en ordinær ul... men er bare det at jeg er blitt litt usikker på kjønn nå... siden hun ikke kunne gi oss et bevis liksom... (har to venniner som fikk jenter selv om de sa på UL at det var gutt..) men da drar jeg kanskje da:) er jo koselig å se den lille også
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 19. september 2009 #7 Skrevet 19. september 2009 Dra på den ordinære ul du. Den er jo gratis:)
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #8 Skrevet 19. september 2009 Dra på ordinær ul du! Det er jo der de setter endelig termin og du får bekreftelse på termin som du bruker ovenfor nav. Ordinær ul er jo ikke for moro skyld, du går ikke dit for å få vite om det er gutt eller jente! Det er bare en bonus, dersom de ser kjønnet. Ordinær ul er en medisinsk undersøkelse :-) Og det er godt å få sjekket at alt står bra til! Men likevel, det er bare et tilbud, man må jo ikke ta imot tilbudet. (men da lurer jeg på hva nav sier, he he, sjeldent de er borti den! kanskje lege kan skrive terminbekreftelse)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå